Ακόμα δεν μπορούν να πιστέψουν οι καθηγητές στο 35ο βαθμολογικό κέντρο του Αιγάλεω την εικόνα του συναδέλφου τους, συντονιστή βαθμολογητή των Πανελλαδικών ο οποίος σωριάστηκε μπροστά στα μάτια τους.
Ο 55χρονος καθηγητής Γιώργος Θανόπουλος, ήταν συντονιστής των μαθηματικών και δίδασκε μαθηματικά στο 2ο Λύκειο Χαϊδαρίου.
Στις 21 Μαΐου 2013 μετά την προγραμματισμένη ενημέρωση των μαθηματικών, που έκανε ο ίδιος, έχασε τις αισθήσεις του. Αμέσως έγιναν αγωνιώδεις προσπάθειες καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης μέχρι την μεταφορά του στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας. Όμως εκεί, δυστυχώς κατέληξε.
Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:
«Το ΔΣ της ΟΛΜΕ εκφράζει τη βαθιά οδύνη όλων των εκπαιδευτικών για τον αδόκητο θάνατο του συναδέλφου μας… Μαθηματικού στο 2ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου. Ο συνάδελφος ήταν συντονιστής των μαθηματικών στο 35ο Βαθμολογικό Κέντρο του Αιγάλεω. Στις 21-5-13 μετά την προγραμματισμένη ενημέρωση των μαθηματικών, που έκανε ο ίδιος, σωριάστηκε στην αίθουσα μπροστά στα μάτια όλων των μαθηματικών.
Αμέσως έγιναν αγωνιώδεις προσπάθειες καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης μέχρι την διακομιδή του στο Γενικό Κρατικό Νικαίας, όπου δυστυχώς κατέληξε.
Στο βαθμολογικό κέντρο, όπως και σε όλα τα υπόλοιπα της Ελλάδας, δεν υπήρχε γιατρός για την παροχή πρώτων βοηθειών, που ίσως να έσωζαν τη ζωή του συναδέλφου.
Υπενθυμίζουμε ότι ή παρουσία γιατρού είναι απαραίτητη τόσο στα εξεταστικά κέντρα που διαγωνίζονται οι μαθητές μας, αλλά και στα Βαθμολογικά που οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διορθώσουν τα γραπτά!
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να φροντίσει για την παρουσία γιατρού σε όλα τα εξεταστικά και τα βαθμολογικά κέντρα της χώρας. Η ανθρώπινη ζωή είναι η υπέρτατη αξία. Ας ασχοληθεί επιτέλους η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και με ένα άλλο θέμα εκτός από το πώς θα χειραγωγεί και θα επιστρατεύει τους εκπαιδευτικούς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πανελλήνιες 2013: Συνέχεια με μαθήματα κατεύθυνσης – Ελλάδα
“Σφαγή” καθηγητών με χιλιάδες απολύσεις μέσα στα επόμενα δύο χρόνια – Ελλάδα
Μπορεί μαθηματικά να μην έγραψε αλλά άφησε άφωνο τον εξεταστή! – Ελλάδα
Πανελλήνιες 2013: Σαφή τα αρχαία, γολγοθάς τα Μαθηματικά – Ελλάδα