Με τα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών και των Μαθηματικών συνεχίζονται οι Πανελλήνιες Εξετάσεις 2014. Αύριο, Τρίτη, οι Πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ (ομάδα Α’) με το μάθημα των Μαθηματικών. Για τα βασικά μαθήματα των Γενικών Λυκείων οι εξετάσεις ολοκληρώνονται στις 12 Ιουνίου με Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Το www.newsit.gr θα σας μεταφέρει πρώτο τα θέματα και τις απαντήσεις στα Αρχαία Ελληνικά.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΣ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους:
– Το δελτίο του εξεταζόμενου
– Την αστυνομική του ταυτότητα ή διαβατήριο
– Δυο στυλό διαρκείας (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα, μολύβι, γομολάστιχα.
– Όποιος επιθυμεί μπορεί να έχει μαζί του ένα μπουκαλάκι νερό ή αναψυκτικό
– Στα εξεταστικά κέντρα θα υπάρχουν ειδικά μηχανήματα-«κόφτες» για τα κινητά. Αν εντοπιστεί μαθητής με κινητό τηλέφωνο, ακόμη και απενεργοποιημένο, το πιθανότερο είναι να μηδενιστεί το γραπτό του.
– Δεν επιτρέπεται η χρήση υπολογιστικών μηχανών και διορθωτικού (blanco).
Αναλυτικά το πρόγραμμα των Πανελλαδικών
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΜΑΘΗΜΑ | ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Τετάρτη 4/6 | Νεοελληνική Λογοτεχνία Βιολογία Χημεία-Βιοχημεία Αρχές οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων |
Θεωρητικής κατεύθυνσης Θετικής κατεύθυνσης Τεχνολογικής κατεύθυνσης (Κύκλος τεχν/γιας & παραγωγής) Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής & υπηρεσιών) |
Παρασκευή 6/6 | Λατινικά Χημεία Ηλεκτρολογία Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον |
Θεωρητικής κατεύθυνσης Θετικής κατεύθυνσης Τεχνολογικής κατεύθυνσης (Κύκλος τεχν/γιας & παραγωγής) Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής & υπηρεσιών) |
Τρίτη 10/6 | Ιστορία Φυσική |
Θεωρητικής κατεύθυνσης Θετικής κατεύθυνσης Τεχνολογικής κατεύθυνσης (Κύκλος τεχν/γιας & παραγωγής) Τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος πληροφορικής & υπηρεσιών) |
Πέμπτη 12/6 | Αρχές Οικονομικής Θεωρίας | Μάθημα επιλογής όλων των κατευθύνσεων |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β’)
Τρίτη 3/6 | Μαθηματικά |
Παρασκευή 13/6 | Αρχιτεκτονικό Σχέδιο |
Σάββατο 14/6 | Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ΙΙ Γραφιστικές Εφαρμογές Εγκαταστάσεις Κλιματισμού Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες Ανθοκηπευτικές καλλιέργειες Ηλεκτρικές Μηχανές |
Δευτέρα 16/6 | Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων |
Τρίτη 17/6 | Ναυσιπλοΐα ΙΙ Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ΙΙ Φυτική Παραγωγή Αρχές Επεξεργασίας Τροφίμων Στοιχεία Αιματολογίας-Αιμοδοσίας |
Τετάρτη 18/6 | Συστήματα Ψηφιακών Ηλεκτρονικών Τεχνολογία Εκτυπώσεων Μηχανές Πλοίου Ι Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων Διαμόρφωση Τοπίου |
Πέμπτη 19/6 | Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων Εγκαταστάσεις Ψύξης Ηλεκτροτεχνία ΙΙ Μεταφορά Φορτίων |
Τα μηχανογραφικά
Μετά τις 15 Ιουνίου και κατόπιν νέας ενημέρωσης, όλοι οι υποψήφιοι θα προσέλθουν στα Λύκειά τους για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), ώστε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό τους δελτίο.
Οι υποψήφιοι που υπάγονται στις κατηγορίες των πολύτεκνων, των τρίτεκνων και των κοινωνικών κριτηρίων, δεν χρειάζεται να κάνουν καμμία ενέργεια τώρα, αλλά μετά τις εξετάσεις και την έκδοση των αποτελεσμάτων με σχετική αίτησή τους προς το τμήμα υποδοχής θα είναι δικαιούχοι μεταφοράς της θέσης τους.
Επισημαίνεται ότι φέτος για πρώτη φορά έχουν δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία του 10% και όσοι απόφοιτοι είχαν λάβει μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΕΠΑΛ-ομάδα Α΄ το 2012 ή το 2013.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πανελλαδικές 2014: Οι απαντήσεις στα θέματα Μαθηματικών, Φυσικής, Βιολογίας και Ιστορίας
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πανελλήνιες 2014 – Το θέμα της έκθεσης για τα ΕΠΑΛ
Πανελλαδικες 2014: Το θέμα της Έκθεσης στα ΕΠΑΛ – Αφορά την ενδοσχολική βια