Στα θέματα της Βιολογίας και της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι για τις Πανελλαδικές 2016. Το newsit.gr σας παρουσιάζει τις απαντήσεις σε συνεργασία με τα φροντιστήρια Πουκαμισάς. Η σελίδα θα ανανεώνεται συνεχώς.
Για άριστα προετοιμασμένους μαθητές κρίνονται τα θέματα της Βιολογίας (θετικών σπουδών) που κλήθηκαν να απαντήσουν σήμερα οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων. Ηταν μεγάλα σε έκταση και αρκετά δύσκολα. Κάλυπταν επίσης μεγάλο μέρος της ύλης.
Όχι ιδιαίτερης αλλά κλιμακούμενης δυσκολίας κρίνονται τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής). Οι υποψήφιοι έπρεπε να προσέξουν ιδιαίτερα στο Θέμα Γ, το θέμα Γ5, ενώ για καλά προετοιμασμένους ήταν το Θέμα Δ.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ (νέο σύστημα)
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ (παλαιό σύστημα)
Η δεύτερη εβδομάδα των Πανελλαδικών θα ολοκληρωθεί αύριο Σάββατο, με την εξέταση στα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων, στον Προγραμματισμό Υπολογιστών και στην Οικοδομική, για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ που εξετάζονται με το νέο σύστημα. Στα ίδια μαθήματα θα εξεταστούν και οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ της ομάδας Α’ του παλιού συστήματος, με επιπλέον μαθήματα εξέτασης τα Βοηθητικά Μηχανήματα ΙΙ και τα Στοιχεία Παθολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2016
Τα θέματα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων λαμβάνονται από την ύλη που ορίζεται ως εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις. Οι ερωτήσεις είναι ανάλογες με εκείνες που υπάρχουν στα σχολικά εγχειρίδια και στις οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), διατρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης, ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων και είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας. Οι υποψήφιοι απαντούν υποχρεωτικά σε όλα τα θέματα. Σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέμα αναλύεται σε υποερωτήματα, η βαθμολογία που προβλέπεται για αυτό κατανέμεται ισότιμα στα επιμέρους ερωτήματα, εκτός αν κατά την ανακοίνωση των θεμάτων καθορίζεται διαφορετικός βαθμός για κάθε ένα από αυτά.