Βατά, χωρίς ιδιαίτερες παγίδες αλλά κλιμακούμενη δυσκολία, χαρακτηρίζονται τα θέματα που «έπεσαν» σήμερα (26.06.2020) στις Πανελλήνιες εξετάσεις, στα μαθήματα της Χημείας και της Οικονομίας.
Όσον αφορά το μάθημα της Χημείας και τα θέματα για τους υποψήφιους που έχουν επιλέξει το νέο σύστημα (Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας), αυτά κάλυψαν όλη την εξεταστέα ύλη και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα θέματα των εξεταζομένων μαθημάτων στις πανελλήνιες και τις προτεινόμενες απαντήσεις από τον εκπαιδευτικό όμιλο ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα στις Πανελλήνιες 2020 (ανανεώνεται συνεχώς).
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Σταυρούλα Καζάλη, χημικός, καθηγήτρια στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Αγίου Δημητρίου, οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές θα μπορέσουν να γράψουν καλά. «Τα θέματα δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά, ωστόσο ήταν έξυπνος ο τρόπος με τον οποίο συνδυάστηκαν τα διάφορα κεφάλαια από την ύλη», σημείωσε.
Ιδιαίτερα για τη λύση των θεμάτων Γ και Δ, όπως επεσήμανε η κ. Καζάλη, οι μαθητές θα έπρεπε να έχουν κατανοήσει καλά την ύλη και να κάνουν σωστή διαχείριση χρόνου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όσον αφορά στα θέματα της Χημείας, στα οποία εξετάστηκαν υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα (Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών), ήταν καλύτερα διατυπωμένα σε σχέση με τα περυσινά και ήταν επίσης διαβαθμισμένης δυσκολίας. Ιδιαίτερα για το Γ θέμα, όπως σχολίασε η κ. Καζάλη, αφορούσε καθαρά το κομμάτι της οργανικής χημείας, οπότε αναμένεται να γράψουν όλοι καλά.
Σημειώνεται ότι το Β3 θέμα ήταν κοινό και στις δύο εξετάσεις (νέο και παλαιό σύστημα).
Για τα θέματα ΧΗΜΕΙΑ (νέο σύστημα) πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ΧΗΜΕΙΑ (Ημερήσια) (παλαιό σύστημα) πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ΧΗΜΕΙΑ (Εσπερινά) (παλαιό σύστημα) πατήστε εδώ.
Πανελλήνιες 2020: Οικονομία χωρίς… παγίδες
Στο μάθημα της Οικονομίας, επίσης, δεν υπήρξαν ιδιαίτερες παγίδες. Όπως σχολίασαν από κοινού στο ΑΠΕ-ΜΠΕ οι καθηγητές του Κοινωνικού Φροντιστηρίου του Αγίου Δημητρίου, Βάια Μανιά και Βασίλης Πολυχρονόπουλος, τα θέματα των εξετάσεων και των δύο συστημάτων ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και χαρακτηρίζονται βατά.
Ιδιαίτερα για το νέο σύστημα, όπως ανέφεραν, τα θέματα Γ και Δ ήταν πολύ καλά δομημένα, με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας, σαφώς διατυπωμένα και απαιτούσαν σχετικά εύκολους υπολογισμούς.
Το θέμα Δ είχε κοινά δεδομένα στα δύο συστήματα.
Για τα θέματα ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (νέο σύστημα) πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Ημερήσια) (παλαιό σύστημα) πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (Εσπερινά) (παλαιό σύστημα) πατήστε εδώ.
Όπως είπαν, τα θέματα επιτρέπουν στους μαθητές να γράψουν με ευκολία ανάλογα με τις δυνατότητές τους.