Σχεδόν οι 3 στους 4 υποψήφιοι των Πανελληνίων Εξετάσεων από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ενημερώθηκαν μέσω SMS στο κινητό τους για τη βαθμολογία τους, με τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Παιδείας και Θρησκευμάτων να αξιοποιούν τα τεχνολογικά μέσα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό των υποψηφίων των Πανελληνίων Εξετάσεων από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ που ενημερώθηκαν μέσω SMS για τη βαθμολογία τους ανέρχεται σε ποσοστό 73,4%, δηλαδή οι 63.980 υποψήφιοι από τους 87.150 που συνολικά συμμετείχαν έστω και σε ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, έκαναν χρήση της δυνατότητας που εφαρμόζουν τα για δεύτερη φορά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως αναφέρουν τα συναρμόδια υπουργεία, «Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς τα μηνύματα εστάλησαν και παραδόθηκαν εντός 5 λεπτών, παράλληλα με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στις σχολικές μονάδες και την εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ results.it.minedu.gov.gr».
Πρώτη φορά η ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών με την λήψη sms εφαρμόστηκε το 2021, μέσω ειδικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων smsresults.minedu.gov.gr στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), φορέα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τη γενική διεύθυνση Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εκπαίδευσης.
Τρεις στους τέσσερις υποψηφίους ζήτησαν και έλαβαν με SMS τα αποτελέσματά τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ταυτόχρονα με την ανάρτησή τους. Για δεύτερη χρονιά, αξιοποιούμε την τεχνολογία για να διευκολύνουμε τους μαθητές. @nkerameus @ZettaMakri @grnet_gr https://t.co/FCsgfEYEnb pic.twitter.com/avdJbgBEQS
— Kyriakos Pierrakakis (@Pierrakakis) June 28, 2022
Με ανάρτησή του στα social media, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης σημείωσε ότι «τρεις στους τέσσερις υποψηφίους ζήτησαν και έλαβαν με SMS τα αποτελέσματά τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ταυτόχρονα με την ανάρτησή τους. Για δεύτερη χρονιά, αξιοποιούμε την τεχνολογία για να διευκολύνουμε τους μαθητές».