Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ίδιο «οι οφειλές του Δημοσίου στα ΕΛΤΑ ξεπερνούν τα 250 εκατ. ευρώ, τα περισσότερα εκ των οποίων αφορούν στην καταβολή της κρατικής αποζημίωσης για την παροχή της Καθολικής Υπηρεσίας».
Παράλληλα, υποστήριξε ο κ. Βασιλόπουλος ότι τα ΕΛΤΑ «δεν διαθέτουν ένα ικανό και αποτελεσματικό μάνατζμεντ που θα μπορούσε να διαχειριστεί αποτελεσματικά τα πολλά και κρίσιμα προβλήματα», όπως τη μείωση των εσόδων πάνω από 50% κατά τη διάρκεια της κρίσης, τη μη ενσωμάτωση των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ» κ.α.
Για το κρίσιμο ζήτημα των λογαριασμών της ΔΕΗ, υποστήριξε πως τα ΕΛΤΑ «δυσφημίστηκαν βάναυσα και άδικα, έχοντας δεχτεί ανυπολόγιστο εμπορικό πλήγμα, τη στιγμή που το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν οι Διοικήσεις και των δύο επιχειρήσεων, καθώς επίσης και το ελληνικό Δημόσιο, που ως μέτοχος, ρυθμιστής και οφειλέτης δεν ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του». «Κατά το παρελθόν, όποτε τα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιχείρησαν να δραστηριοποιηθούν σε κερδοφόρους κλάδους της οικονομίας, όπως τα χρηματοοικονομικά προϊόντα, τα logistics, τις ταχυμεταφορές και άλλα, οι διαδικασίες δεν προχωρούσαν, προέκυπταν συνεχώς κανονιστικά εμπόδια και διάφορα “περίεργα” γεγονότα διαδραματίζονταν», ανέφερε ο κ. Βασιλόπουλος. «Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα με την είσοδο του Οργανισμού στην αγορά ενέργειας», είπε κατά τη συνέντευξη Τύπου.
Ωστόσο παρά τις αντιξοότητες, τα ΕΛΤΑ, τα οποία διαθέτουν το μεγαλύτερο δίκτυο εξυπηρέτησης στη χώρα, μέσω του οποίου παρέχονται Καθολικές Ταχυδρομικές Υπηρεσίες και άλλες Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος, θα συνεχίσουν να βρίσκονται δίπλα στον Έλληνα πολίτη, όπως εδώ και 190 χρόνια, τόνισε κλείνοντας o κ. Βασιλόπουλος.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ