Οι ομάδες που κερδίζουν είτε εγχώρια πρωταθλήματα είτε ευρωπαϊκά, ράβουν με περηφάνια ένα αστέρι στη φανέλα τους. Το αστέρι που συμβολίζει τη νίκη, την πορεία που οδήγησε στο θρίαμβο, που θυμίζει στους πάντες ότι απέναντί τους έχουν κάποιον που έχει κατακτήσει την κορυφή και εκεί στοχεύει να παραμένει.
Η Lidl Ελλάς δεν είναι ομάδα με την αθλητική έννοια του όρου. Είναι όμως ομάδα με όλη τη σημασία της λέξεις. Γιατί είναι μια επιχείρηση που έχει πάντα βασική της προτεραιότητα τη στήριξη των εργαζομένων αλλά και των πελατών της. Γιατί ξέρει ότι όταν είναι ευχαριστημένοι οι εργαζόμενοι, θα είναι και οι πελάτες. Όλοι μαζί για τον κοινό σκοπό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Άλλωστε, η Lidl Ελλάς είναι από τις εταιρίες που στέκεται συνεχώς στο πλευρό των εργαζομένων της. Όπως το έκανε από την πρώτη στιγμή που πολίτες και επιχειρήσεις ήρθαν αντιμέτωποι με τις πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας. Κράτησε τους εργαζόμενους προστατευμένους, δημιούργησε ασφαλείς συνθήκες εργασίας και ένα προστατευμένο περιβάλλον για τους καταναλωτές.
Γι’ αυτόν και για πολλούς άλλους λόγους, η Lidl Ελλάς βραβεύτηκε για 5η συνεχόμενη χρονιά από τον διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Top Employers Institute, ως «Κορυφαίος Εργοδότης» σε Ελλάδα και Ευρώπη. «Έραψε» δηλαδή το πέμπτο αστέρι στη φανέλα της.
Η εταιρία βραβεύτηκε για την υποστήριξη προς τους εργαζομένους της, για τις αμοιβές και παροχές, για την εταιρική κουλτούρα, αλλά και για τις ευκαιρίες εκπαίδευσης και ανάπτυξης που τους προσφέρει.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως όλες οι εταιρίες που λαμβάνουν την πιστοποίηση Top Employer, έτσι και η Lidl Ελλάς βάζει τους εργαζόμενούς της στο επίκεντρο της επιχειρηματικής δράσης της και τους εξασφαλίζει υποδειγματικό περιβάλλον εργασίας.
Για το 2021, το Top Employers Institute βράβευσε πάνω από 1.600 κορυφαίους εργοδότες από 120 χώρες και εδάφη σε 5 ηπείρους.
Υπάρχουν τρεις πολύ βασικοί λόγοι που οδήγησαν τη Lidl Ελλάς στο βραβείο ως Top Employer 2021:
Η στρατηγική επένδυση σε θέματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης των εργαζομένων. Με προσεκτικά βήματα, συνοχή και συνέχεια, ώστε όλες οι ομάδες εργαζομένων να έχουν στη διάθεσή τους τόσο τα εργαλεία όσο και τις ευκαιρίες: από online συστήματα εκπαίδευσης για τους εργαζομένους μας στα καταστήματα και τις αποθήκες, μέχρι προγράμματα ανάπτυξης ηγετών νέας γενιάς και πρόσβαση στην πλατφόρμα του LinkedIn Learning.
Η συνεχής επένδυση στην ευημερία των εργαζομένων. Ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι μέλημα της εταιρίας να εξασφαλίσει την υγεία και την ασφάλειά τους.
Και τέλος το digitalization των HR διαδικασιών και οι νέοι τρόποι εργασίας, γεγονός που επιτεύχθηκε με την άμεση μετάβαση σε μία συνθήκη εξ αποστάσεως εργασίας – και γρήγορης προσαρμογής.
Επενδύοντας στην εκπαίδευση
Για τη Lidl Ελλάς, το να στέκεται με κάθε τρόπο δίπλα στις ανάγκες των ανθρώπων της, είναι το «οξυγόνο» της επιτυχίας της. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρία και φέτος (όπως κάνει κάθε χρόνο άλλωστε) θα επενδύσει πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ στην εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων της και πάνω από 4 εκατομμύρια ευρώ σε προγράμματα και δράσεις ευημερίας για τους ανθρώπους της.
Στόχος της είναι να διατηρήσει ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας, να εξασφαλίσει ίσες ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης και να εδραιώσει την αναγνώριση της απόδοσης με αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια.
Προγραμματίζει νέες προσλήψεις σε μία πληθώρα θέσεων εργασίας σε καταστήματα, logistics centers και γραφεία, ενδυναμώνοντας περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά λιανεμπορίου διατηρώντας, συγχρόνως, σταθερούς μισθούς στο ακέραιο. Μισθούς που βρίσκονται ήδη σε επίπεδα πάνω από το μέσο όρο της αγοράς. Μέλημα της εταιρίας είναι άλλωστε να ενισχύσει το αίσθημα της εργασιακής ασφάλειας, ακόμη και σε συνθήκες αβεβαιότητας, όπως αυτές που δημιουργεί η πανδημία.
Από τον Μάρτιο του 2020 μέχρι και σήμερα, η εταιρία έθεσε ως βασική προτεραιότητα τη σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων, ειδικά αυτών στην πρώτη γραμμή. Γι’ αυτό κι διατηρεί ενεργή 24ωρη γραμμή υποστήριξης, ενώ τους τελευταίους 12 μήνες έχει δώσει πάνω από 6.000.000€ και στους 6.400 εργαζομένους της σε επιπρόσθετες παροχές, υπό τη μορφή διατακτικών τροφίμων.
Οι μελλοντικοί στόχοι
Τo 2021, η Lidl Ελλάς θέτει δύο προτεραιότητες: θέματα Diversity and Inclusion και διττής εκπαίδευσης.
Όσον αφορά στο πρώτο, στην εταιρία υπάρχουν 40% γυναίκες σε επίπεδο μελών της Διοίκησης, 66% γυναίκες στο σύνολο του εργατικού δυναμικού, με ίσο μισθό με τους άνδρες συναδέλφους τους σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα. Η εταιρία εστιάζει πλέον στην περαιτέρω ενδυνάμωση των γυναικών στελεχών και στην ενίσχυση των δυνατοτήτων εξέλιξης εντός της εταιρείας.
Τέλος, ετοιμάζει ένα πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης για απόφοιτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – το πρώτο του είδους του στην Ελλάδα. Στόχος είναι η στήριξη των νέων ανθρώπων ώστε να ενταχθούν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά στην αγορά εργασίας, εξασφαλίζοντας υψηλές απολαβές και γρήγορη εξέλιξη.
Όλα αυτά ενώ ήδη οι άνθρωποι της εταιρίας είναι ήδη έτοιμοι να… “ράψουν” και το έκτο αστέρι στη φανέλα!
Για όλα όσα θέλετε να μάθετε, αρκεί ένα κλικ εδώ…