Τις 40.000 πλησίασαν οι κλήσεις πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο 1110 της Περιφέρειας Αττικής για ενημέρωση σχετικά με τον κορονοϊό, ψυχολογική υποστήριξη και καταγγελίες φαινομένων αισχροκέρδειας.
Πολύ θετική εξακολουθεί να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110.
Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα οι πολίτες που έχουν απευθυνθεί σε αυτό έφτασαν τις 37.710.
Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορονοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 40,2 % των κλήσεων αφορούσε ιατρικά θέματα αναφορικά με τον κορονοϊό, το 6,5 % οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 49,2 % θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3,7 % των πολιτών κατήγγειλε φαινόμενα αισχροκέρδειας και τέλος το 0,4 % ανήκει στην νέα κατηγορία “Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer”.
Να σημειωθεί ότι το 57% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και το 43% από άνδρες.
Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Για το θέμα μίλησε ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης λέγοντας ότι στόχος είναι η υποστήριξη των πολιτών. «Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».