Το πετρέλαιο κίνησης εκτός του ό,τι έχει άμεση σχέση με τις τιμές των προϊόντων και των μαζικών μετακινήσεων με λεωφορεία ταξί κλπ ήταν και η επιλογή εκατοντάδων χιλιάδων ιδιωτών οδηγών λόγω της υπερφορολόγησης της βενζίνης. Έτσι η αύξηση του φόρου και η τσουχτερή αύξηση της τιμής του “πάγωσε” τους πάντες.
Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, μάλιστα, έκανε έναν υπολογισμό της τιμής που θα προκύψει στην περίπτωση που το σενάριο επαληθευτεί και ο φόρος φτάσει στα επίπεδα εκείνου στη βενζίνη -95, δηλαδή από τα 410 στα 700 ευρώ ανά 1.000 λίτρα. Η νέα τιμή θα είναι, σύμφωνα πάντα με την ΕΒΕ, στα 1,663 ευρώ το λίτρο, ακόμη πιο πάνω και από την τιμήν της βενζίνης!
Ο υπολογισμός μάλιστα ότι η αύξηση του φόρου στο πετρέλαιο μπορεί να φέρει στα κρατικά ταμεία επιπλέον έσοδα ύψους 400 εκατομμυρίων, ακούγεται μάλλον ως αστείος αν αναλογιστεί κανείς ότι με την αντίστοιχη αύξηση στο πετρέλαιο θέρμανσης ή με τις αυξήσεις στην τιμή της βενζίνης τα κρατικά έσοδα, λόγω μείωσης της κατανάλωσης, έπεσαν κατακόρυφα.