Ένα μυστήριο, για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους, πλανάται πάνω από το εξαιρετικής αισθητικής διαφημιστικό σποτ του υπουργείου Τουρισμού, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά χθες το απόγευμα στο Ζάππειο, από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.
Το ερώτημα, το οποίο έχει γεννηθεί και μοιάζει με σπαζοκεφαλιά είναι ένα και μοναδικό, αφού κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια το εξωτικό σημείο αυτό της χώρας, το οποίο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους δημιουργούς του σποτ της Marketing Greece.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr το ερώτημα αυτό θα παραμείνει για τουλάχιστον μεγάλο χρονικό διάστημα αναπάντητο (εκτός κι αν αποφασίσει κάποιος αρμόδιος να το προδώσει), καθώς είναι μετρημένοι στα δάχτυλα αυτοί που γνωρίζουν την πραγματικά αλήθεια.
Από το πρωί όσο κι αν προσπαθήσαμε για τις ανάγκες του ρεπορτάζ να μάθουμε το καλά κρυμμένο μυστικό, κανένας δεν φάνηκε να γνωρίζει, ούτε πρόσωπα μέσα από το υπουργείο τουρισμού, ούτε και από την εταιρεία που ανέλαβε την δράση, θέλησαν ν αποκαλύψουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες.
Η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο πλάνο με την φανταστική αμμουδιά και το πράσινο τοπίο, που αποκαλύπτεται προς το τελείωμα του σποτ έστω και για λίγο, ταιριάζει απόλυτα με πολλά σημεία της χώρας, γι αυτό και αρκετοί είναι οι μνηστήρες που το διεκδικούν ανάμεσα τους: Ζάκυνθος, Εύβοια και Κρήτη, καθώς διαθέτουν τέτοιου μοναδικού κάλλους παραλίες.
Είναι το Μαραθονήσι στην Ζάκυνθο;
Είναι στο Μαρμάρι στην Εύβοια;
Από την αρχή στόχος των εμπνευστών και δημιουργών του διαφημιστικού σποτ ήταν να μην χρησιμοποιηθεί ένα γνώριμο σημείο της χώρας, προκειμένου να μην τραβήξει την προσοχή και αποσπάσει μέρος της δύναμης των 50 λέξεων, που χρησιμοποιήθηκαν και αποτελούν από χθες το βασικό μήνυμα για το ελληνικό καλοκαίρι του 2020. Γι αυτό και στα αρχικά στάδια του σχεδιασμού ήταν πολλά τα σημεία, που έπεσαν στο τραπέζι των ειδικών της Marketing Greece, οι οποίοι κατέληξαν τελικά σ αυτό που κάνει πλέον τον γύρο του κόσμου.