Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης:
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μετά τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις (Μάιος-Ιούνιος 2012) και των οποίων το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα, δεν υπερβαίνει τις 7.500 ευρώ ή τις 15.000 ευρώ για Ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ 19α (Ν. 4115/2013).
Η Διαδικασία υποβολής της αίτησης μεταφοράς έχει ως εξής:
Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
Για την ηλεκτρονική αίτηση, ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης επιτυχίας του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας /Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας στην ηλεκτρονική εφαρμογή: http://dde.minedu.gov.gr της ιστοσελίδας του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά στην εφαρμογή http://solon.minedu.gov.gr που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά από την Τετάρτη 10 Απριλίου έως και την Παρασκευή 26 Απριλίου 2013.
Οι ενδιαφερόμενοι, μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, δεν θα έχουν δυνατότητα τροποποίησης ή ανάκλησης της αίτησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αλλαγές στις ημερομηνίες των Πανελλαδικών για δύο τομείς των ΕΠΑΛ
Πανελλήνιες: Το 10 επιστρέφει και κλείνει… πόρτες για ΑΕΙ-ΤΕΙ
“Ναι” ΥΕΘΑ για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις και τι θα γίνει με μεταπτυχιακά στρατιωτικών
Πως εισάγονται στις Στρατιωτικές Σχολές στο εξωτερικό – Βγάλτε συμπεράσματα