Μεγαλύτερες και από τις πετρελαιοκηλίδα είναι οι “μαύρες” πτυχές του ναυαγίου του Αγία Ζώνη ΙΙ στη Σαλαμίνα.Τα έγγραφα που δημοσιεύονται από την ιστοσελίδα του 902 αποδεικνύουν ότι το πιστοποιητικό αξιοπλοϊας του πλοίου είχε λήξει, αλλά ο ιδιοκτήτης έπαιρνε συνεχείς παρατάσεις.
Σύμφωνα με το έγγραφο του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας, το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του πλοίου είχε λήξει στις 27 Ιουλίου. Στις 26 Ιουλίου δόθηκε παράταση μέχρι τις 6 Αυγούστου. Στη συνέχεια, ακολούθησε και άλλη παράταση μέχρι τις 27 Σεπτέμβρη.
Τι απαντά ο διοκτήτης του πλοίου
Αυτό προβλέπεται, είπε απλά ο πλοιοκτήτης Θ.Κουντούρης μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, λέγοντας μάλιστα ότι το πλοίο δεν είχε κανένα πρόβλημα.
Όπως είπε μάλιστα στην ίδια συνέντευξη το πλοίο ήταν κανονικά σε λειτουργία, είχε μάλιστα επιθεωρηθεί πριν από ενάμιση μήνα.
Στο ερώτημα εάν ήταν αξιόπλοο, απάντησε πως ήταν και πως δεν γνωρίζει πως έγινε το κακό, πήρε ξαφνικά κλήση, είπε, παραπέμποντας στο πόρισμα των εμπειρογνωμόνων…
Ωστόσο τα ερωτήματα που προκύπτουν από τις συνεχείς παρατάσεις που έπαιρνε το πλοίο είναι πολλά καθώς υπάρχουν καταγγελίες που μιλούν για ένα σκαρί επικίνδυνο.
Στις αναφορές του υπουργού, Π. Κουρουμπλή, σε προβλήματα της εταιρείας με τον νόμο, καθώς δύο πλοία έχουν δεσμευτεί λόγω ελέγχου για λαθρεμπόριο ο Θ. Κουντούρης απάντησε ότι οι πληροφορίες του υπουργού δεν είναι σωστές, ανέφερε ωστόσο ότι η εταιρεία έχει ελεγχθεί, αλλά πως αθωώθηκε από τα δικαστήρια.
https://www.youtube.com/watch?v=WAYhFISuW4A&feature=youtu.be