Ελλάδα

Πώς αναγνωρίζεται η καινοτομία και η κοινωνική προσφορά της ΑΒ Βασιλόπουλος;

Με δέκα διακρίσεις στα φετινά Supermarket Awards και τα Convenience Retail Awards.  

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Πώς; Επενδύει στην καινοτομία των προϊόντων και των υπηρεσιών της, στηρίζει την κοινωνία, προστατεύει το περιβάλλον. Για όλα αυτά, και ακόμη περισσότερα, αναγνωρίστηκε στα Supermarket Awards2022 και στα Convenience Retail Awards 2022, «σηκώνοντας» συνολικά 10 βραβεία! 4 Gold, 5 Silver και 1 Bronze.

Πιο συγκεκριμένα, στα Supermarket Awards 2022 κατέκτησε 2 χρυσά. Το πρώτο στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό́ Σούπερ Μάρκετ» για το ΑΒ Eshop, το πρωτοπόρο ηλεκτρονικό της κατάστημα, και το δεύτερο στην κατηγορία «Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL)» για τα προϊόντα της σειράς «OceaniQ – Θέλω να φροντίζω το σπίτι μου, φροντίζοντας το περιβάλλον», τα οποία διαθέτουν συσκευασία 100% φιλική προς το περιβάλλον καθώς  προέρχονται από ανακυκλωμένα αλιευτικά δίχτυα, ενώ δεν περιέχουν καθόλου ζωικά συστατικά.

(από αριστερά προς τα δεξιά) H Αντζελίνα Σαπουνάκη, Sustainable Retail Associate ΑΒ Βασιλόπουλος και η Αλεξία Μαχαίρα, Sustainable Retail & Corporate Communication Manager ΑΒ Βασιλόπουλος με το Silver βραβείο στην κατηγορία Εταιρική́ Κοινωνική́ Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος.
(από αριστερά προς τα δεξιά) Το Gold βραβείο στην κατηγορία Ηλεκτρονικό́ Σούπερ Μάρκετ, παραλαμβάνουν η Μπάμπαλη Λουκία, E- Commerce Manager AB Βασιλόπουλος και ο Βασίλης Νασόπουλος, E-Commerce Marketing Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος.
To Silver βραβείο στην κατηγορία Δίκτυο Franchising παραλαμβάνει ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director ΑΒ Βασιλόπουλος.

Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε 4 Silver βραβεία:

  • Στην κατηγορία «Δίκτυο Franchising» για το επιτυχημένο Δίκτυο Franchise ΑΒ Shop & Go, που φέρνει στις γειτονιές μας ένα ιδανικό τύπο καταστήματος για γρήγορα και εύκολα ψώνια.
  • Στην κατηγορία «Στρατηγική́ Social Media» για τη συνολική Social Media στρατηγική της ΑΒ.  
  • Στην κατηγορία «Καινοτόμες Πρακτικές Ψηφιακής Επικοινωνίας» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ», μια καινοτόμα υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μέσα από το site allazoumesinithies.ab.gr.
  • Και στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος» για την υποστήριξη προγραμμάτων γύρω από την υγιεινή διατροφή, μέσω της οποίας συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών γύρω από τη σωστή διατροφή.
Η Μαρίνα Πρίνου, Brands & Categories Activation Manager ΑΒ Βασιλόπουλος με το Gold βραβείο στην κατηγορία Private Label (Προϊόντα / Σειρές PL).

Διακρίθηκε, τέλος, και με ένα Bronze βραβείο στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον» για τη 18μηνη έρευνα για τη διερεύνηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική της αλυσίδα, σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέκτησε, επίσης, τριπλή διάκριση στα Convenience Retail Awards 2022 για τα καταστήματά της AB Shop & Go. Συγκεκριμένα, «σήκωσε» δυο χρυσά και ένα ασημένιο στις κατηγορίες  Franchise Brand Convenience Store – Mini Market – Small Supermarket στην Αττική́, Πρότυπο ConvenienceStore – Mini Market – Small Supermarket και Franchise Brand Convenience StoreMini MarketSmallSupermarket στη Θεσσαλονίκη, αντίστοιχα.

Το Silver βραβείο στην κατηγορία Στρατηγική́ social media παραλαμβάνει η Πολυξένη Τζέκα, Digital Marketing Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος.

10 βραβεία που καθρεφτίζουν την αφοσίωση της ομάδας της ΑΒ να προσφέρει λύσεις και να απαντά στις ανάγκες των πελατών, πάντα με φροντίδα προς την κοινωνία και σεβασμό προς το περιβάλλον, με πάθος για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία αλλά και υπηρεσίες που κάνουν τη διαφορά.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα