Ελλάδα

Προς ανέλκυση ναυάγια 32 χρόνων στο Πέραμα- Είχαν βυθιστεί το ένα πάνω στο άλλο!

Την ανέλκυση δύο ναυαγίων που βρίσκονται για πολλά χρόνια στον πάτο της θάλασσας δρομολογεί το υπουργείο Ναυτιλίας. Πρόκειται για τα "Corfu Island" και "Ευαγγελία", που μάλιστα είχαν βυθιστεί το ένα πάνω στο άλλο, εδώ και 32 χρόνια.

Όπως σημειώνει το υπουργείο σε Δελτίο Τύπου, για την ανέλκυση δεν πρόκειται να ζημιωθεί το Δημόσιο, παρά τις απαιτήσεις του ΟΛΠ, καθώς τα ναυάγια βρίσκονται στο Πέραμα.

Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου

“Στο πλαίσιο των σαφών και ρητών εντολών του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή για άμεση απομάκρυνση των ναυαγίων, καθώς και των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων από τα λιμάνια του Πειραιά και της Ελευσίνας, ο Διοικητής της Δημόσιας Αρχής Λιμένων, Δημοσθένης Μπακόπουλος, ανέθεσε στην εταιρεία GREEK DIVING CENTER ΕΠΕ την παροχή υπηρεσιών ανέλκυσης, απομάκρυνσης και καταστροφής των ναυαγίων “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” και “ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ” από το Πέραμα.

Το Ε/Γ-Ο/Γ “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” βυθίστηκε στην επισκευαστική βάση του Λιμένα (Πειραιώς) Περάματος, στις 20-5-1986, πάνω από την ήδη βυθισμένη φορτηγίδα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. Έκτοτε, για χρονικό διάστημα άνω των 30 ετών, δεν αναλήφθηκε καμία σοβαρή πρωτοβουλία για την ανέλκυσή τους.

Η ανάθεση ανέλκυσης, καταστροφής και απομάκρυνσης των ανωτέρω ναυαγίων έγινε αζημίως για το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο δεν υποχρεούται να καταβάλει οποιοδήποτε ποσό, από οποιαδήποτε αιτία. Αντίθετα, εξοικονομείται ποσό 1,5 εκατομμυρίου ΕΥΡΩ, το οποίο είχε ζητήσει από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής η ΟΛΠ ΑΕ, προκειμένου να προβεί στην ανέλκυση των εν λόγω ναυαγίων.

Η εκτέλεση των εργασιών ανέλκυσης, απομάκρυνσης και καταστροφής των προαναφερόμενων ναυαγίων, είναι σύμφωνη με όσα ορίζονται στο α. 2 του ν.2881/2001 και αποτελεί σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του περιβάλλοντος του Λιμένα Πειραιά.

Με την αζήμια ανέλκυση των ναυαγίων “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” και “ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ” συνεχίζεται ακάθεκτη η υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής απομάκρυνσης όλων των επικίνδυνων για το περιβάλλον και τη ναυσιπλοΐα πλοίων, καθώς και ναυαγίων που εδώ και 30 χρόνια υποβαθμίζουν το επίπεδο ζωής των κατοίκων του Αργοσαρωνικού, λόγω της εγκληματικής αδιαφορίας των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Ταυτόχρονα, δίνονται έμπρακτες απαντήσεις σε όσους αμφισβήτησαν την αποτελεσματικότητα της πολιτικής του Υπουργείου, καθώς και σε όσους εξακολουθούν να αναρωτιούνται για ποιό λόγο ιδρύθηκε, στελεχώθηκε και λειτουργεί η Δημόσια Αρχή Λιμένων.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν και άλλες ανελκύσεις και απομακρύνσεις επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων, μέχρι ο αριθμός τους στον Αργοσαρωνικό να μηδενιστεί”

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
«Κάποιοι εκμεταλλεύονται την αγωνία των ανθρώπων» λέει η πρόεδρος του Αρείου Πάγου Ιωάννα Κλάπα για τα Τέμπη
«Ο εφέτης ειδικός ανακριτής εγκαλείται καθημερινά και στοχοποιείται, όμως, καταβάλλει την καλύτερη δυνατή προσπάθεια» επισήμανε η πρόεδρος του Αρείου Πάγου σε ομιλία της στο Φόρουμ των Δελφών
Η πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Ιωάννα Κλάπα στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών
Ο Γιώργος Λάνθιμος στην αντεπίθεση μετά το «όχι» για γυρίσματα στην Ακρόπολη – «Βλάβη στην επαγγελματική μου υπόσταση»
«Επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματός μας για την αναζήτηση αποζημίωσης λόγω δυσφήμισης και ζημίας στη φήμη των Εντολέων μας» επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση
Ο Γιώργος Λάνθιμος και η «μούσα» του, Έμα Στόουν
Τέμπη: Το φρέον στην εμπορική αμαξοστοιχία μπορεί να προκάλεσε έκρηξη – Τα αποτελέσματα από το Γενικό Χημείο του Κράτους
Στο επίκεντρο της έρευνας βρίσκονται και άλλα υλικά της εμπορικής αμαξοστοιχίας όπως τα αεροφυλάκια του συστήματος πέδησης και οι μπαταρίες στην ηλεκτράμαξα
Η τραγωδία των Τεμπών