Το πρόστιμο στην επιχείρηση επιβλήθηκε επειδή παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών και έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, ενώ δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για μη παρασχεθείσες υπηρεσίες.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή εξετάζει πλήθος παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών που προπλήρωσαν επιχειρήσεις για να τους παρέχουν υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας, αλλά οι εν λόγω επιχειρήσεις έκλεισαν αιφνίδια χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την παροχή των υπηρεσιών, για τις οποίες οι καταναλωτές κατέβαλαν τίμημα.
Επίσης, ενημερώνονται οι καταναλωτές που έχουν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή καταγγελίας της σύμβασης ότι υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους έχουν παρασχεθεί από τις ανωτέρω επιχειρήσεις [Υ.Α. Ζ1-1262/2007, άρθρο 3 παρ.2 και 3 (ΦΕΚ Β΄ 2122)].