Μια διαφήμιση που βλέπει κανείς όταν βγαίνει σε σταθμούς του Μετρό και είναι κατά των αμβλώσεων έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις στα social media.
Η αφίσα γράφει: «Αφήστε με να ζήσω». «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή». Στο κάτω μέρος της αφίσας, γράφει: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής».
Εκτός από τους χρήστες των social media αντιδράσεις υπάρχουν και από κόμματα όπως το ΚΙΝΑΛ με τον εκπρόσωπο Τύπου να γράφει σε ανάρτησή του στο facebook: «Η μητρότητα αποτελεί ελεύθερη επιλογή, όχι επιβολή. Στην Ελλάδα η νομιμοποίηση των αμβλώσεων κατοχυρώθηκε με τον N. 1609 του 1986 του ΠΑΣΟΚ μετά από δεκαετίες απαγορεύσεων. Και είναι επιλογή και δικαίωμα της κάθε γυναίκας η πρόσβαση στη νόμιμη και ασφαλή έκτρωση, με βάση τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα. Αντιλήψεις σαν αυτές που βλέπουμε στις αφίσες είναι μεσαιωνικές. Τι ακριβώς κάνει η διοίκηση του Μετρό;»
Δείτε την ανάρτηση
https://twitter.com/iLi_van_iLi/status/1216648337816018945?s=20
Ποιος βρίσκεται πίσω από τη μεσαιωνική προπαγάνδα κατά των αμβλώσεων και ποιος τη χρηματοδοτεί; Τι λέει η Αττικό Μετρό για τη "διαφήμιση" στους σταθμούς της; Δικαίωμα της γυναίκας να ορίζει το σώμα της.
Καταδίκη τώρα από όλους και όλες και απόσυρση #μετρο #mybodymyrights pic.twitter.com/FD2zXXRNnW— Ζέφη Δημαδάμα (@ZefiDimadama) January 13, 2020
Μια χαρά είναι ο ΟΑΣΘ. #μετρο pic.twitter.com/bfr4dBjGWd
— Teti (@Teti_Q) January 13, 2020