Συγκεκριμένα, με το άρθρο 15 του νόμου επεκτείνεται η δυνατότητα τροφοδοσίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων στις συγκεκριμένες κατηγορίες επιχειρήσεων, ενώ με το προηγούμενο πλαίσιο (νόμος 4070/2012) τη δυνατότητα αυτή είχαν μόνο τα πρατήρια υγρών καυσίμων, φυσικού αερίου και υγραερίου.
Με τον νέο νόμο ορίζεται επίσης ότι τα «Πρατήρια παροχής Καυσίμων και Ενέργειας», μπορούν να διαθέτουν οποιονδήποτε συνδυασμό υγρών καυσίμων, υγραερίου (LPG) ή/και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), βιοκαύσιμο (όπως βιοαιθανόλη και βιοντίζελ), ηλεκτρική ενέργεια και υδρογόνο, καθώς και λοιπούς εναλλακτικούς τύπους καυσίμων.
Οι προδιαγραφές για τη διάθεση ηλεκτρικής ενέργειας, βιοκαυσίμων και υδρογόνου θα καθοριστούν με υπουργική απόφαση που πρέπει να εκδοθεί σε έξι μήνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι Γερμανοί ενδιαφέρονται για τα κρατικά ΚΤΕΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ρεκόρ πωλήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη Νορβηγία