Συγκεκριμένα, ανέλαβε το βασικό σχεδιασμό για το τμήμα από τους Κήπους Έβρου μέχρι τη Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 400 χιλιομέτρων.
Ήδη από τις αρχές του 2013, στο έργο αυτό που βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη και απασχολούνται 25 Έλληνες μηχανικοί.
Η Μελέτη Περιβαλλοντικών και Κοινωνικών Επιπτώσεων ανατέθηκε στην ΑΣΠΡΟΦΟΣ μετά από διαγωνιστική διαδικασία στην οποία συμμετείχαν ορισμένες από τις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές εταιρείες του χώρου.
Η συμβατική διάρκεια του έργου ήταν 10 μήνες και η ΑΣΠΡΟΦΟΣ απασχόλησε 90 Έλληνες επιστήμονες και τεχνικούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ του αγωγού TAP και του ΔΕΣΦΑ – Οικονομία
Ενδιαφέρον από ΔΕΣΦΑ για συνεργασια με τον ΤΑΡ – Οικονομία
Κομισιόν:Ο αγωγός ΤΑP είναι μια εξασφάλιση για την Ευρώπη – Οικονομία
Τουρκική “τρικλοποδιά” για τον αγωγό TAP στην Ελλάδα – Πολιτική
“ΤΑΡ, ο αγωγός που θα σώσει την Ελλάδα;” – Τι αναφέρει βέλγικο δημοσίευμα – Κόσμος
“Ο TAP μπορεί να έχει και αρνητικές εξελίξεις” – Δεν είναι όλα “ρόδινα” για την Ελλάδα – Πολιτική
ΗΠΑ: Σημαντικό επίτευγμα η επιλογή διαδρομής του αγωγού TAP – Κόσμος