Οι αποκαλύψεις για το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα δεν έχουν τέλος με τα λάθη και τους κακούς χειρισμούς να έχουν προκαλέσει μεγάλη ζημιά.
Σύμφωνα με την εκπομπή Live News tο 2021 επιβλήθηκε πρόστιμο 1,3 εκ. ευρώ γιατί η μία από τις δύο εταιρείες της κοινοπραξίας τοποθετούσε διαφορετικό και μη πιστοποιημένο σύστημα σε αντίθεση με την άλλη, τα οποία μεταξύ τους δεν επικοινωνούσαν.
Μετά από αυτή την εξέλιξη υποχρεώθηκαν να το ξηλώσουν και να αρχίσουν από την αρχή για να βάλουν το σωστό το οποίο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.
Στη συνέχεια η εταιρία αρχίζει και επικαλείται πως επειδή τόσα χρόνια δεν δουλεύει και για να αναστηθεί η σύμβαση, κάνει μία σειρά από ενστάσεις, ζητώντας αποζημιώσεις, λόγω υποπαραγωγικότητας και για αντικαταστάσεις 70 αλλαγών τροχιάς από Αθήνα έως την Λάρισα που αφορούν όσα τοποθετούσαν λάθος, δηλαδή ήταν παλιός μη πιστοποιημένος εξοπλισμός.
Όπως αποκαλύπτεται στο έγγραφο, το οποίο είναι απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, επί επτά ενστάσεων της αναδόχου κοινοπραξίας, με τη επωνυμία «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΤΟΜΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε – ALSTOM TRANSPORT S.A», που αφορούν αιτήματά θετικών ζημιών λόγω υποπαραγωγικότητας, για το έργο: «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης 70 Αλλαγών Τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας», ζητά το συνολικό ποσό αποζημίωσης των 2.767.782,93 ευρώ.
Τιμωρήθηκε η κοινοπραξία ΤΟΜΗ – ΑLSTOM με πρόστιμο 1,3 εκατ. ευρώ και μετά της έδωσαν αποζημίωση που έφτασε στο ποσό των 2.7 εκατομ. ευρώ.