Παρασκευή, 22 Νοε.
14oC Αθήνα

Σημαντικά τα οφέλη για τους πράκτορες από τις μεγάλες επενδύσεις του ΟΠΑΠ

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης του ΟΠΑΠ στο δίκτυο των πρακτορείων του που αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εταιρεία και τους πράκτορες της, ενισχύοντας τις βάσεις για ένα δυναμικό μέλλον. Η επένδυση αυτή, παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, αποτελεί μέρος των εν εξελίξει επενδυτικών και επιχειρηματικών πρωτοβουλιών του ΟΠΑΠ για την υλοποίηση του Οράματος 2020, ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ.

Με τη νέα σύμβαση που υπογράφουν οι πράκτορες, δημιουργείται ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον στο δίκτυο της εταιρείας για τα επόμενα 5 χρόνια. Η νέα σύμβαση ξεκαθαρίζει το τοπίο στην πολιτική προμηθειών, καθιερώνοντας συντελεστή προμήθειας στα καθαρά έσοδα από τα παιχνίδια, κάνοντας την κατάσταση πιο απλή για τον ΟΠΑΠ και τους πράκτορές του.

Επίσης συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της σχέσης του ΟΠΑΠ με το δίκτυό του και το μετασχηματισμό των πρακτορείων του σε σύγχρονους τοπικούς προορισμούς διασκέδασης. Η προμήθεια είναι εγγυημένη για την επόμενη πενταετία, γεγονός που δίνει σιγουριά και ασφάλεια στους πράκτορες. Η υλοποίηση της στρατηγικής από την κορυφαία εταιρεία τυχερών παιγνίων στη χώρα μας έρχεται την πλέον κατάλληλη στιγμή, λένε άνθρωποι με γνώση του χώρου, καθώς οι ανάγκες των πελατών αλλάζουν και αυτοί είναι περισσότερο ενημερωμένοι και απαιτητικοί από ποτέ. Μέσα από την επένδυση για την εξέλιξη του δικτύου, στόχος του ΟΠΑΠ είναι τα πρακτορεία να προσφέρουν περισσότερες προϊοντικές επιλογές, να αξιοποιηθούν οι νέες τεχνολογίες και το δίκτυο να γίνει πιο ελκυστικό προς τους παίκτες.

Ήδη οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πολλαπλά οφέλη από τις επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία και αυτά είναι εμφανή τόσο στον συνολικό τζίρο, όσο και τις προμήθειες που εισπράττουν. Η απόκτηση νέων αδειών (Ελληνικά Λαχεία, ΣΚΡΑΤΣ, Ιππόδρομος) και η βελτίωση υφιστάμενων παιχνιδιών (KINO Bonus, Πάμε Στοίχημα Live), δημιούργησαν επιπρόσθετο τζίρο για το δίκτυο, ο οποίος βάσει στοιχείων του 2015 ανέρχεται σε περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση.

Οι επιπλέον προμήθειες που εισέπραξε το δίκτυο βάσει αυτής της εξέλιξης ξεπέρασαν τα 40 εκατομμύρια ευρώ. Επιπρόσθετα, η επένδυση του ΟΠΑΠ στην εκπαίδευση των πρακτόρων –πρόγραμμα Retail Excellence– δημιούργησε επιπλέον προμήθειες 10% στα πρακτορεία που συμμετείχαν σε αυτό. Επίσης οι κεντρικές συμφωνίες για εξοπλισμό και υπηρεσίες οδήγησαν σε εξοικονόμηση άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ για τους πράκτορες. Καρπούς αποδίδουν οι μεταβολές στη χωροθέτηση των πρακτορείων, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση κατά 20%, κατά μέσο όρο, του κύκλου εργασιών σε 450 πρακτορεία.

Η επένδυση στο δίκτυο εστιάζει σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και την υποστήριξη στον πράκτορα. Με αυτήν ο ΟΠΑΠ προσφέρει στους πράκτορες περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να προσελκύσουν πελάτες και να καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο, μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Προτεραιότητα του ΟΠΑΠ είναι η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί το 2017, οπότε οι πράκτορες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα εργαλεία και ευκαιρίες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους, να αναπτύξουν τη συνολική δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τα έσοδά τους. Για παράδειγμα, τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα, βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της Ιταλικής αγοράς.

Η σημαντική αυτή επένδυση του ΟΠΑΠ στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και περιλαμβάνει:

·Την αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ

·Την εισαγωγή των παιγνιομηχανημάτων (παιχνίδια Play), νέων υπηρεσιών πληρωμών μέσω της Tora, virtual games της Inspiredκαι συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης SSBTs

·Την αναβάθμιση της πληροφοριακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών

Έπειτα από την αλλαγή στον κανονισμό για τα παιγνιομηχανήματα (παιχνίδια Play), η αξιοποίηση των παιγνιομηχανημάτων μέσα από ένα μεγάλο μέρος του δικτύου των πρακτορείων, αποτελεί ξεκάθαρη εταιρική προτεραιότητα για το 2017.

Η επένδυση στο δίκτυο γίνεται και μέσα από την επέκταση του επιπέδου της εξυπηρέτησης προς τους πράκτορες. Σήμερα, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης, μέσω ειδικευμένων ομάδων και τεχνολογικών εργαλείων, που προσθέτουν αξία και τους βοηθούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους, να αναβαθμίσουν τα πρακτορεία τους και να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2016, περισσότερα από 500 πρακτορεία συμμετείχαν στο πρόγραμμα Retail Excellence και σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας, που συνέβαλαν στη δημιουργία επιπλέον προμηθειών 1,5 εκατ. ευρώ για τα πρακτορεία αυτά. Επιπρόσθετα, οι κεντρικές συμφωνίες του ΟΠΑΠ με προμηθευτές για εξοπλισμό και υπηρεσίες οδηγούν σε σημαντικές εξοικονομήσεις για τους πράκτορες. Νέες κεντρικές συμφωνίες για την ασφάλιση των πρακτορείων και την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος (εξοικονόμηση 32% για ένα μέσο πρακτορείο) δημιουργούν επιπλέον οικονομικά οφέλη για τους πράκτορες.

Τέλος, να αναφέρουμε πως ορισμένοι συνδικαλιστές κάνουν κινητοποιήσεις ως αύριο, καθώς και ότι την ερχόμενη Δευτέρα έχουν εκλογές στο σωματείο τους, δύο γεγονότα που εμπειρία στην Ελλάδα έχει δείξει πως είναι σχεδόν πάντα αλληλένδετα.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε