Ξεκινά η συλλογή και καταγραφή του συνόλου των περιπτώσεων των συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή έργου που μετατράπηκαν σε αορίστου χρόνου, στο Δημόσιο, με εγκύκλιο που απέστειλε σήμερα ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, προς όλες τις διευθύνσεις διοικητικού.
Στη συνέχεια, εντός δέκα ημερών, οι αρμόδιες διευθύνσεις οφείλουν να αποστείλουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία στο υπουργείο, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επανέλεγχου των μετατροπών από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το άρθρο 42 του Ν. 4250/2014.
Συγκεκριμένα, οι διευθύνσεις Διοικητικού ή άλλες αρμόδιες οργανικές μονάδες, οφείλουν να συμπληρώσουν και να αποστείλουν – βάσει σχετικού υποδείγματος:
– Τα ατομικά στοιχεία των υπαλλήλων, την κατηγορία και την ειδικότητα, στην οποία κατετάγησαν κατά τον χρόνο μετατροπής της σύμβασης σε αορίστου χρόνου.
– Την υπηρεσία, στην οποία σήμερα υπηρετούν.
– Τις διατάξεις, βάσει των οποίων έγινε η μετατροπή της σύμβασης σε αορίστου χρόνου
– Την ακριβή ημερομηνία μετατροπής της σύμβασης.
– Τον φορέα, στον οποίο πραγματοποιήθηκε η μετατροπή της σύμβασης, στην περίπτωση που αυτός είναι διαφορετικός από τον φορέα, στον οποίο ο υπάλληλος υπηρετεί.
Προς διευκόλυνση της διαδικασίας μετακίνησης διευκρινίζονται τα ακόλουθα:
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 7 ειδικότητας βιβλιοθηκονόμων, 26 διοικητικού, 12 διοικητικού οικονομικού
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο: 33 Διοικητικού/οικονομικού
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 5 διοικητικού οικονομικού
ΤΕΙ Αθήνας: 3 θέσεις Βιβλιοθηκονόμων, 3 διοικητικού
ΤΕΙ Πειραιά: 1 θέση βιβλιοθηκονόμου και 2 θέσεις διοικητικού
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: 5 βιβλιοθηκονόμων 26, διοικητικού οικονομικού
Πανεπιστήμιο Κρήτης/Ρεθύμνης: 5 Διοικητικού
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 15 κλάδου ειδικότητας βιβλιοθηκονόμων, 7 διοικητικού
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο: 12 λογιστικού Διοικητικού
ΤΕΙ Αθήνας: 2 βιβλιοθηκονόμων
ΤΕΙ Πειραιά: 2 βιβλιοθηκονόμων
ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: 4 βιβλιοθηκονόμων
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: 5 βιβλιοθηκονόμων
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: 1 βιβλιοθηκονόμων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 5 Διοικητικού Λογιστικού
Πανεπιστήμιο Κρήτης/Ρεθύμνης: 2 Βιβλιοθηκονόμων
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: κλάδου Διοικητικού 44, λογιστικού 16
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο: Κλάδου Διοικητικού 39, Λογιστικού 64
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Κλάδου Διοικητικού 5, Λογιστικού 5
ΤΕΙ Αθήνας: κλάδου Διοικητικού 15, Λογιστικού 9 ΤΕΙ Πειραιά – Διοικητικού 3, Λογιστικού 3
Πανεπιστήμιο Πατρών: κλάδου Διοικητικού 10, Λογιστικού 12, Γραμματέων 6, τεχνικού ηλεκτρολόγων 1, τεχνικού ηλεκτρονικών 1, τεχνικού πρακτικών μηχανημάτων 1, τεχνικού μηχανοτεχνιτών 1, τεχνικού υδραυλικών 1
ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος: κλάδου διοικητικού 10, λογιστικού 8
Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης: Διοικητικού 3, Οικονομικού 3, Τεχνικού ηλεκτρολόγων 1, τεχνικού οδηγών 1, τεχνικού υδραυλικών 1
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: κλάδου Διοικητικού 13, Λογιστικού 15, γραμματέων 4, Τεχνικού Αερίων Καυσίμων 2, Τεχνικού Εργοδηγών Μηχανολόγων 1, Τεχνικού ηλεκτρολόγων 1, Τεχνικού θερμαστών 1, Τεχνικού – οδηγών 2, Τεχνικού υδραυλικών 1
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: κλάδου διοιητικού 3, Οικονομικού 2
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: κλάδου Διοικητικού 8, Οικονομικού 2
ΤΕΙ Ηπείρου (Ιωαννίνων): Κλάδου Διοικητικού 6
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Μαγνησίας): Κλάδου Διοικητικού 8
Πανεπιστήμιο Κρήτης (Ρεθύμνης): κλάδου διοικητικού 5, λογιστικού 4
ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας (Σερρών): κλάδου Διοικητικού 7, Λογιστικού 5
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (15),
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (16),
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (3),
Πανεπιστήμιο Πατρών (6),
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (8),
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (3),
ΤΕΙ Ηπείρου/Ιωαννίνων (4),
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας/Μαγνησίας (5),
Πανεπιστήμιο Κρήτης/Ρεθύμνης (4)
Α. Υποβολή Αιτήσεων-Υπευθύνων Δηλώσεων Συμμετοχής
Οι ως άνω υπάλληλοι καλούνται να υποβάλουν στις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού του Φορέα, στον οποίο κατείχαν οργανική ή προσωποπαγή θέση μέχρι και τις 20 Ιουνίου 2014 αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία θα
δηλώσουν τους φορείς, στους οποίους επιθυμούν να μεταταχθούν/μεταφερθούν καθορίζοντας τη σειρά προτίμησης.
Τονίζεται ότι θα πρέπει να δοθεί η δέουσα προσοχή τόσο από τους υπαλλήλους όσο και από τις αρμόδιες Διευθύνσεις ώστε να κατατεθούν εμπροθέσμως οι αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις. Σημειώνεται ότι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, για την αποτίμηση προσόντων και τα οποία (δικαιολογητικά) τυχόν δεν περιλαμβάνονται στα προσωπικά τους μητρώα
μπορούν να υποβληθούν μέχρι την καταληκτική ημερομηνία, δηλ. έως και την 1/7/2014.
Συμπλήρωση / τροποποίηση της αίτησης και υποβολή συμπληρωματικών ή διευκρινιστικών δικαιολογητικών επιτρέπεται μέχρι την ως άνω καταληκτική ημερομηνία.
Διευκρινίζεται ότι ο υπάλληλος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή των θέσεων προτίμησης.
Υπάλληλοι που :
α) δεν υποβάλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση για τη μετάταξη/μεταφορά,
β) υποβάλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση χωρίς να αναγράψουν καμία θέση προτίμησης και
γ) υποβάλλουν αίτηση – υπεύθυνη δήλωση με περιορισμένο αριθμό θέσεων και τελικά δεν καταλαμβάνουν κάποια από τις θέσεις προτίμησής τους (μετά την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας αποτίμησης προσόντων) επειδή σε αυτές διατίθενται υπάλληλοι που συγκεντρώνουν μεγαλύτερο αριθμό μορίων, παραμένουν σε διαθεσιμότητα, μέχρι τη λήξη του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος.
Β. Υποβολή Στοιχείων από τις Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού
1.Εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών, οι αρμόδιες Διευθύνσεις προβαίνουν σε αποτύπωση (καταγραφή) των προσόντων των υπαλλήλων μετά από έλεγχο της νομιμότητας πρόσληψης και της εγκυρότητας των πιστοποιητικών και 4 στοιχείων που συγκροτούν το προσωπικό μητρώο των υπαλλήλων. Στη συνέχεια, συμπληρώνoυν τα έντυπα αιτήσεων των υπαλλήλων κατά το μέρος που τους αναλογεί (μεταφορά ορθών στοιχείων στις ειδικές στήλες των αιτήσεων), τα οποία κοινοποιούν στους ενδιαφερόμενους με σχετικό αποδεικτικό επίδοσης.
2. Εντός της ως άνω πενθήμερης προθεσμίας οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού συντάσσουν πίνακες συνδρομής κριτηρίων και τους αποστέλλουν στο ΑΣΕΠ με τη χρήση ειδικής πληροφοριακής εφαρμογής που εκπονεί
για το σκοπό αυτόν το ΑΣΕΠ.
3. Στον εν λόγω πίνακα καταχωρίζονται για κάθε υπάλληλο τα κριτήρια και οι ιδιότητες που θα ληφθούν υπόψη από το ΑΣΕΠ, προκειμένου να μοριοδοτηθεί και να καταρτιστεί πίνακας κατάταξης υπαλλήλων, ανά φορέα υποδοχής, κατηγορία και κλάδο προσωπικού.
ΟΛΗ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΤΩΝ ΑΕΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πολύ κακό για το τίποτα! Πως Σαμαράς – Βενιζέλος βρήκαν λύση για τη διαθεσιμότητα
Ξεκίνησε η διαδικασία επανατοποθέτησης των 600 διοικητικών υπαλλήλων ΑΕΙ
Πολύ κακό για το τίποτα! Πως Σαμαράς – Βενιζέλος βρήκαν λύση για τη διαθεσιμότητα