Τρίτη, 26 Νοε.
11oC Αθήνα

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Η μοιραία συνομιλία του μηχανοδηγού με τον σταθμάρχη Λάρισας

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Η μοιραία συνομιλία του μηχανοδηγού με τον σταθμάρχη Λάρισας

Στη δημοσιότητα δόθηκε το ηχητικό ντοκουμέντο με τη συνομιλία που είχε ο σταθμάρχης Λάρισας και ο μηχανοδηγός λίγο πριν το τραγικό δυστύχημα με την σύγκρουση των δυο τρένων στα Τέμπη.

Η συνομιλία όπως την παρουσιάζει το Mega έχει ως εξής:

-Η Λάρισα ακούει;
-Ακούει. ΜΕ 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων
-Βασίλη, φεύγω;
-Φεύγεις, φεύγεις
-Έγινε, καλό βράδυ, καλή συνέχεια.

«Με τύχη πηγαίναμε» λένε οι υπεύθυνοι των σιδηροδρόμων

Για πολύχρονες προειδοποιήσεις προς τους υπευθύνους, για την τραγική κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρομικών δικτύων, κάνουν λόγω οι προϊστάμενοι των ενώσεων των υπαλλήλων.

Μιλώντας στο MEGA, ο Αλέξανδρος Τζαμπατζλής, ΓΓ Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Υπαλλήλων και Μέσων Σταθερής Τροχιάς, έκανε και αυτός λόγο για την ένδεια του σιδηροδρομικού δικτύου από ηλεκτρονικά μέσα ασφαλείας.
«Αν πριν από 6 ή 9 μήνες χρειαζόμασταν δύο βίδες για να βάλουμε στον σταθμό Λαρίσης, δεν μπορούσαμε να το κάνουμε γιατί δεν είχαμε λεφτά, δε δόθηκε ούτε ένα ευρώ για τη συντήρηση της υποδομής».

Ο κ. Τζαμπατζλής έδειξε ως υπεύθυνο για την προχρηματοδότηση των σιδηροδρόμων το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

«(…)Το σωματείο των μηχανοδηγών τον Οκτώβριο του 2022 έστειλε εξώδικο σε όλους τους φορείς, από το υπουργείο, τη ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων όπου περιέγραφε αυτά τα συμβάντα και ότι κινδυνεύουμε. Με τύχη πηγαίναμε».

Τα μέτρα ασφάλειας δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004

Ο Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, δικαστικός πραγματογνώμων τροχαίων ατυχημάτων, μιλά αποκλειστικά στο MEGA για το τραγικό ατύχημα στα Τέμπη.
«Πρέπει να σταθούμε πως υπάρχουν κάποιες οδηγίες για τα θέματα ασφάλειας των γραμμών πέρα από το ανθρώπινο λάθος. Η  εξάλειψη του ανθρώπινου λάθους δεν είναι ένας τυχαίος παράγοντας. Ο κανονισμός λειτουργίας είναι πολύ συγκεκριμένος. Τα μέτρα ασφάλειας για την ηλεκτρονική επιτήρηση των γραμμών δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004. Προφανώς, δεν θα έπρεπε να λειτουργούν οι συρμοί».

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις