Site icon NewsIT

Τα μεγάλα κίνητρα που δίνει στις αεροπορικές εταιρείες το Ελ. Βενιζέλος

11.03.2014 | 18:43
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Κίνητρα στις αεροπορικές εταιρείες για την καλοκαιρινή περίοδο (Απρίλιος- Οκτώβριος 2014), που αντιστοιχούν σε σημαντικές εκπτώσεις έως και στο 80% επί των αεροναυτιλιακών χρεώσεων του αεροδρομίου, παρέχει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ).

Κίνητρα στις αεροπορικές εταιρείες για την καλοκαιρινή περίοδο (Απρίλιος- Οκτώβριος 2014), που αντιστοιχούν σε σημαντικές εκπτώσεις έως και στο 80% επί των αεροναυτιλιακών χρεώσεων του αεροδρομίου, παρέχει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ).

Τα κίνητρα της θερινής περιόδου 2014 είναι τα εξής:

Κίνητρο διατήρησης πτήσεων: Με στόχο την επιβράβευση της διατήρησης της κίνησης της αντίστοιχης περυσινής θερινής περιόδου, το συγκεκριμένο κίνητρο προσφέρει 10% έκπτωση επί των τελών προσγείωσης και στάθμευσης για κάθε δρομολόγιο, υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός των πτήσεων θα διατηρηθεί στα ίδια με πέρυσι επίπεδα, και πάντως δεν θα μειωθεί περισσότερο από 1%. Σε περίπτωση αύξησης του αριθμού των πτήσεων, η αεροπορική εταιρεία εντάσσεται αυτόματα στο ετήσιο πρόγραμμα των αναπτυξιακών κινήτρων του ΔΑΑ.

Κίνητρο μετεπιβιβαζόμενων επιβατών: Με στόχο τη διατήρηση και ανάπτυξη της μετεπιβιβαζόμενης (transfer) κίνησης μέσω της Αθήνας προς άλλους προορισμούς, το κίνητρο αυτό προσφέρει σε κάθε αεροπορική εταιρεία κλιμακωτά ένα σταθερό πόσο για κάθε μετεπιβιβαζόμενο επιβάτη κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου (από 5 έως 15 ευρώ ανά επιβάτη).

Κίνητρο πληρότητας δρομολογίων: Με στόχο την υποστήριξη των πληροτήτων των δρομολογίων και την ενθάρρυνση των αεροπορικών εταιρειών να αυξήσουν την επιβατική κίνηση στις πτήσεις τους από/προς την Αθήνα, ο ΔΑΑ προσφέρει 10 ευρώ για κάθε επιπλέον επιβάτη στις αεροπορικές εταιρείες που θα παρουσιάζουν πληρότητα άνω του 80%, υπό την προϋπόθεση ότι η χωρητικότητα και ο αριθμός των πτήσεων δεν θα μειωθούν σε σύγκριση με την περυσινή χειμερινή περίοδο.

Κίνητρο για ανάπτυξη ειδικών αγορών: Με στόχο τη διείσδυση σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές (χωρίς απευθείας σύνδεση έως σήμερα με την Αθήνα) με δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον επιβατικής κίνησης, κάθε νέο δρομολόγιο της κατηγορίας αυτής θα επιδοτείται όχι μόνο με το υπάρχον «κίνητρο για νέα διεθνή δρομολόγια», αλλά και επιπλέον με ένα σταθερό ποσό ανά διακινούμενο επιβάτη (από 5 έως 10 ευρώ).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυξημένη η επιβατική κίνηση στο “Ελευθέριος Βενιζέλος” τον Φεβρουάριο

Κινέζοι θέλουν το Ελ. Βενιζέλος – Θα αυξήσουμε τους επιβάτες από 12 σε 50 εκατομμύρια!

Ποιες αεροπορικές εταιρείες βραβεύτηκαν για το 2013

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version