Ελλάδα

Τα Public δημιουργούν τo 1ο ελληνικό marketplace

Τα Public, μέλος του Ομίλου Olympia, παρουσίασαν σήμερα τη νέα τους επιχειρηματική πρωτοβουλία, τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού Marketplace που αλλάζει τα δεδομένα στον χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην Ελλάδα.

Τα Public, η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας & ψυχαγωγίας, σε Ελλάδα και Κύπρο, με μία επένδυση ύψους 1 εκ. ευρώ σε κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα Marketplace, μετασχηματίζουν το public.gr, τον απόλυτο e-commerce προορισμό, σε ένα τεράστιο online mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα, ελληνικά καταστήματα.

Με την επένδυση των Public σε πλατφόρμα Marketplace δίνεται η δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους shop in a shop στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες του, σε ετήσια βάση.  Μέσα από αυτές τις συνεργασίες η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος των Public, κ. Χρήστος Καλογεράκης ανέφερε: «Διαχρονικά η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας.  Με βάση αυτές τις αρχές επενδύουμε και δημιουργούμε το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας».

Ο Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων σε εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο Πρόεδρος του GRECA, (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου), κ. Φώτης Αντωνόπουλος, ο οποίος τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος συνολικά, τόσο για την προώθηση του e-commerce στη χώρα μας, όσο και για την ενίσχυση της εξοικείωσης των Ελλήνων με τις online αγορές.

Για την ανάδειξη του public.gr στο 1ο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία – προσφέρει σε επίπεδο τεχνολογίας την κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα. Η Mirakl διαθέτει πολύχρονη εμπειρία 45 και πλέον ετών σε θέματα marketplace έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίoυς retailers ανά τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty κ.α.

Τα Public από την αρχή της λειτουργίας τους έδωσαν μεγάλη έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και έχουν δημιουργήσει μία ομάδα με πολύ μεγάλη τεχνογνωσία στο e-commerce. Μάλιστα ήταν από τις πρώτες εταιρίες στην Ευρώπη που το 2009 επένδυσε στην ATG ORACLE, την καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο. Σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα e-commerce sites σε Ελλάδα και Κύπρο, με την ετήσια συνεισφορά στον τζίρο της εταιρίας να ανέρχεται σε 20%, ενώ διαθέτει ένα μοναδικό προϊοντικό, οnline κατάλογο με πάνω από 1εκατ. προϊόντα.

Σύμφωνα με την επίσημη παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, τα συνεργαζόμενα καταστήματα που θα επιλέξουν τη νέα Marketplace πλατφόρμα του public.gr, για να διαθέσουν τα προϊόντα τους, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν – χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουν σε online συστήματα – ένα επιπλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων, απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων σημαντικά οφέλη, όπως:

  • σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές,
  • δυνατότητα προβολής του καταστήματός τους και των προϊόντων τους σε 41 εκ. εκατομμύρια on line επισκέπτες και επιπρόσθετα, υποστήριξη σε marketing, εκπαιδεύσεις και webinars, αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ομάδας e-commerce του public.gr.

Σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές.

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα