Το θέμα είχε προκύψει όταν χιλιάδες καταναλωτές, ενώ πλήρωναν τους λογαριασμούς τους στα ΕΛΤΑ, τα χρήματα αποδίδονταν καθυστερημένα στη ΔΕΗ. Ωστόσο, την Πέμπτη (07.03.2019) ανακοινώθηκε ότι οι δυο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία.
Όπως ανακοίνωσαν τα ΕΛΤΑ, η συμφωνία προβλέπει την άμεση ενημέρωση και τον συμψηφισμό τυχόν υπολοίπων που εμφανίζονται σε λογαριασμούς ρεύματος πελατών της ΔΕΗ, που είχαν εξοφληθεί μέσω των ΕΛΤΑ έως και τον Ιούλιο του 2018, διασφαλίζοντας αφενός ότι δεν προκύπτει καμία επιπλέον επιβάρυνση για τους καταναλωτές και αφετέρου ότι διατηρείται και στην περίπτωση αυτή η έκπτωση συνέπειας του 15% που λαμβάνουν, εφόσον εξόφλησαν εμπρόθεσμα το λογαριασμό τους.
Τα ΕΛΤΑ επισημαίνουν ότι από τον Αύγουστο του 2018, αποδίδουν στη ΔΕΗ τα χρήματα που εισπράττουν από τους λογαριασμούς ρεύματος την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Κατ’ αυτό τον τρόπο, δίνεται μία ολοκληρωμένη λύση, καθώς εξοφλούνται όλοι οι λογαριασμοί που εμφανίζονταν χρεωστικοί και επιπλέον διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρξει στο μέλλον παρόμοιο ζήτημα.
«Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες και την αναστάτωση που προκάλεσε στους πελάτες μας το ζήτημα που αντιμετωπίσαμε τη δεδομένη χρονική στιγμή, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την καθυστέρηση που σημειώθηκε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας και να εκφράσουμε τη λύπη μας γι’ αυτό», αναφέρουν τα ΕΛΤA σε ανακοίνωσή τους.