Αυτό επισημάνθηκε από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με εισήγηση των συμβούλων Lufthansa Consulting για κλείσιμο των συγκεκριμένων αεροδρομίων.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, τα δημοσιεύματα αυτά διαψεύδονται κατηγορηματικά, ενώ υπενθυμίζεται ότι, αντίθετα, το Ταμείο διενεργεί διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό για την αξιοποίηση δύο ομάδων που απαρτίζονται από 14- 20 περιφερειακά αεροδρόμια, μέσω παραχώρησης της εκμετάλλευσής τους σε ιδιώτες επενδυτές.
Τα υπόλοιπα περιφερειακά αεροδρόμια, αναφέρει το ΤΑΙΠΕΔ, θα μεταφερθούν, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ν.4146/2013, στην Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Περιφερειακών Αεροδρομίων (ΑΕΔιΠΑ), η οποία ανήκει κατά 100% στο Δημόσιο και αναλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
11 οι “μνηστήρες” για τα περιφερειακά αεροδρόμια
Αρχίζει ο διαγωνισμός για τα περιφερειακά αεροδρόμια – Θα τα νοικιάσουν μέχρι 35 χρόνια
Επικίνδυνα “παιχνίδια” με τις προγνώσεις καιρού σε περιφερειακά αεροδρόμια;