Ενημερωτική καμπάνια για τα δικαιώματα όσων ταξιδεύουν αεροπορικώς, διοργανώνουν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή».
Η καμπάνια, η οποία θα ξεκινήσει στις 30 Ιουνίου 2017 και θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουλίου 2017, περιλαμβάνει σειρά δράσεων, οι οποίες αποσκοπούν στην ενημέρωση των επιβατών αεροπορικών μεταφορών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.
Η κεντρική εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” (Air Passenger Rights Days) στις 13 Ιουλίου 2017. Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα βρίσκονται στο χώρο των Αναχωρήσεων (Εμπορικό Κέντρο Αεροδρομίου – Χώρος Ελεύθερης πρόσβασης) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό τόσο στην ελληνική όσο και την αγγλική γλώσσα.
Επίσης, διοργανώνεται διαγωνισμός στη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας στο Facebook. Ο διαγωνισμός θα ξεκινήσει στις 30 Ιουνίου και σκοπός είναι να δώσει κίνητρο στους καταναλωτές να μάθουν τα δικαιώματα τους, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις και συμμετέχοντας σε κλήρωση για να κερδίσουν ένα σετ αποσκευών.
Τέλος, καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό, σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας, με απλές διαδικασίες και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Επίσης, θα τους παρέχονται χρηστικές πληροφορίες για τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης των διαφορών τους.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ