Ελλάδα

Τέμπη: Αλλάζουν όλα στο δρόμο

Μέχρι το τέλος του Μαρτίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του τμήματος Μαλιακός - Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

Με το τμήμα αυτό του ΠΑΘΕ, στο οποίο περιλαμβάνεται και η μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, μήκους 6 χλμ, ολοκληρώνεται καο ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Θεσσαλονίκης, μήκους περίπου 550 χλμ, ένα έργο που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 και παρέμεινε ανολοκλήρωτο επί δεκαετίες.

Στη διάρκεια περιήγησής του στο έργο, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, επισήμανε: “Γίνεται προσπάθεια – και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε – στο τέλος Μαρτίου να έχουν ολοκληρωθεί και οι υπολειπόμενες εργασίες, ώστε να πραγματοποιηθεί αυτό το όνειρο των γονιών και των παπούδων μας, ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Θεσσαλονίκης. Πιστεύω ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο”.

Για το ενδεχόμενο νέων διοδίων:

Ερωτηθείς αν πρόκειται να δημιουργηθούν νέοι σταθμοί διοδίων στην Κοιλάδα των Τεμπών, ο υπουργός διευκρίνισε ότι “στα Τέμπη και σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους θα γίνουν τα διόδια που είχαν συμφωνηθεί στις αρχικές συμβάσεις. Στόχος είναι στις αρχές του 2018 να μην υπάρχουν καθόλου μετωπικά διόδια και να έχει εγκατασταθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων”.
Η πρόοδος του έργου αναλυτικά

Η συνολική πρόοδος των εργασιών στο τμήμα Μαλιακός – Κλειδί ανέρχεται σε ποσοστό 95,5%. Το έργο περιλαμβάνει τρεις σήραγγες. Η “Τ1”, είναι η πρώτη δίδυμη σήραγγα της κοιλάδας των Τεμπών, μήκους περίπου 2 χλμ και το συνολικό ποσοστό ολοκλήρωσής της ανέρχεται στο 98,5%. Η “Τ2”, που αποτελεί τη μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, με μήκος περίπου 6 χιλιομέτρων, έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 98%, ενώ η “Τ3”, η τρίτη δίδυμη σήραγγα, που διανοίγεται στην περιοχή του Παντελεήμονα Πιερίας, έχει μήκος σχεδόν 3 χλμ. και το ποσοστό ολοκλήρωσής της ανέρχεται στο 98%.
Η επόμενη γενιά δημοσίων έργων

Στο μεταξύ, ερωτηθείς για την επόμενη γενιά έργων δημοσίου συμφέροντος, που οι ελληνικές τεχνικές εταιρείες αναμένουν εναγωνίως για να ορθοποδήσουν εν μέσω κρίσης, ο κ.Σπίρτζης ανέφερε, μεταξύ άλλων, το αεροδρόμιο στο Καστέλλι και το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο. “Εχουμε διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την επόμενη γενιά έργων. Μέσα σε αυτά είναι ο βόρειος οδικός άξονας της Κρήτης, το βόρειο και νότιο τμήμα του Ε65, η επέκταση του Μετρό στην Αθήνα, αλλά και το μετρό στη Θεσσαλονίκη, η επέκτασή του προς τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο” κατέληξε. 

 

Ελλάδα

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συνεχίζονται οι σεισμοί στη Σαντορίνη: Απόκοσμες εικόνες από τα Φηρά που έχουν μετατραπεί σε πόλη «φάντασμα»
Φωτογραφικό οδοιπορικό του newsit.gr στα Φηρά που αντί να σφύζουν από ζωή, είναι έρημα με ελάχιστο κόσμο και κλειστά μαγαζιά - «Απομακρύνεται το σενάριο για σεισμό άνω των 6 Ρίχτερ»
Συνεχίζονται οι σεισμοί στη Σαντορίνη: Απόκοσμες εικόνες από τα Φηρά που έχουν μετατραπεί σε πόλη «φάντασμα»
Νέα βίντεο πριν από την φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη - «Η εμπορική αμαξοστοιχία κουβαλάει μόνο λαμαρίνες» λέει ο Βασίλης Καπερνάρος
«Πρόκειται για βίντεο όπου αποκαλύπτουν τρία χρονικά σημεία της πορείας της εμπορικής αμαξοστοιχίας από τη Θεσσαλονίκη μέχρι το σημείο που έγινε αυτό το τραγικό συμβάν»
Τέμπη: Νέα βίντεο πριν από την φονική σύγκρουση των τρένων – «Η εμπορική αμαξοστοιχία κουβαλάει μόνο λαμαρίνες» λέει ο Βασίλης Καπερνάρος
Ένταση με τον εισαγγελέα της δίκης του Πέτρου Φιλιππίδη: «Είμαι θύμα bullying» - Η ερώτηση για το «βιαστής ή μάγκας άνδρας» που προκάλεσε αντιδράσεις
Οι τοποθετήσεις και οι ερωτήσεις του εισαγγελέα της έδρας είχαν από την έναρξη της διαδικασίας για την δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, προκαλέσει αίσθηση
Πέτρος Φιλιππίδης: Ένταση με τον εισαγγελέα της δίκης – «Είμαι θύμα bullying»