Ελλάδα

Τέμπη: Έγγραφο ντοκουμέντο από το σταθμαρχείο της Λάρισας – Τι έπρεπε να κάνουν όσοι ήταν βάρδια

Οι αποκαλύψεις για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς συνεχίζονται, καθώς αν είχαν ακολουθηθεί οι οδηγίες θα είχε αποφευχθεί η τραγωδία. 

Στον σταθμό της Λάρισας είχε αναρτηθεί ένα τηλεγραφικό φύλλο που ζητούσε από τους σταθμάρχες να κάνουν κάποια πράγματα κατά τη διάρκεια της βάρδιας τους, όπως αποκαλύπτει ο δημοσιογράφος ο Βασίλης Λαμπρόπουλος. 

Συγκεκριμένα οι οδηγίες έγραφαν χαρακτηριστικά. 

1. Τα τηλεγραφήματα να γράφονται στο βιβλίο τηλ/των καθαρά και ευανάγνωστα.

2. Τα τηλεγραφήματα μεσώ Ρ/Τα να να δίνονται καθαρά και να γίνεται η ανταλλαγή μεταξύ Σταθμάρχη και Μηχανοδηγού.

Εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, τόσο ο προφυλακισμένος σταθμάρχης όσο και οι προηγούμενοι στη βάρδια συνάδελφοί του, δεν έκαναν τίποτα από αυτά. 

Η ημερομηνία κατά την οποία απεστάλη το έγγραφο, είναι το διάστημα στο οποίο η τηλεδιοίκηση δε λειτουργούσε, εξαιτίας της καταστροφικής πυρκαγιάς του 2019.

Μάλιστα, για επιπλέον δικλίδα ασφαλείας, υπήρχε η εντολή να υπογράφουν το δρομολόγιο τόσο ο οδηγός της αμαξοστοιχίας όσο και ο προϊστάμενος του συρμού.

Αργεί η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου του μηχανοδηγού του Intercity

Σε εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία της άρσης του απορρήτου του κινητού τηλεφώνου του μηχανοδηγού του Intercity 62, ο οποίος, όπως είχε αποκαλύψει πρώτο το MEGA, προσπάθησε να επικοινωνήσει με συναδέλφους του, οδηγούς εμπορευματικών αμαξοστοιχιών που έκαναν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όταν κατάλαβε ότι βρισκόταν σε λάθος γραμμή.

Η διαδικασία ωστόσο αναμένεται να καθυστερήσει μετά την αυστηροποίηση, υπό την σκιά των υποκλοπών, του νομοθετικού πλαισίου για το απόρρητο των επικοινωνιών.

Χρήστος Ρετσίνας: «Μέχρι το 2012 δούλευε η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση Λάρισας»

Τι αναφέρει ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας & Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την τηλεδιοίκηση.
Ο Χρήστος Ρετσίνας, πρώην Διευθυντής Ασφαλείας & Κυκλοφορίας Αμαξοστοιχιών ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μίλησε στο Νίκο Ευαγγελάτο και στο «LIVE NEWS» για το τι συμβαίνει με τη τηλεδιοίκηση και από πότε έχει να λειτουργήσει.

«Μέχρι το 2012 δούλευε η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση Λάρισας – Κατερίνης. Από εκεί και πέρα, υπήρξαν βανδαλισμοί και πυρκαγιά που κατέστρεψε το σύστημα. Μπορεί να κάνει μεμονωμένες αλλαγές και όχι τηλεδιοίκηση. Και μετά το 2019 ήρθε η φωτιά στο εργοστάσιο ζάχαρης και εκεί τελείωσε εντελώς», είπε αρχικά

«’Ήταν άλλος ο πίνακας, πιο μεγάλος και ήταν ο κεντρικός τηλεδιοικητής αλλά ουσιαστικά είχε βγει εκτός. Από το 2015 μπορούσε να κάνει μόνο μεμονωμένα πράγματα», πρόσθεσε.

 

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Δείτε επίσης
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα