Έγγραφο ντοκουμέντο που παρουσιάζει το Mega δείχνει ότι και ο σταθμάρχης της Λάρισας και ο άτυχος μηχανοδηγός του επιβατικού τρένου στα Τέμπη γνώριζαν πως η κίνηση γινόταν από διπλή γραμμή.
Συγκεκριμένα, στις 28/02/2023 και ώρα 21:48, η αμαξοστοιχία 63 αναχωρεί από Νέους Πόρους προς Λάρισα με γραμμή καθόδου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στις 28/02/2023 και ώρα 21:50, η αμαξοστοιχία 93506 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους με γραμμή ανόδου και διάρκεια διαδρομής 22 λεπτά.
Οι δύο αμαξοστοιχίες συναντήθηκαν στα Τέμπη.
Στις 23:04, η αμαξοστοιχία 62 αναχωρεί από Λάρισα προς Νέους Πόρους και ξεκινά γραμμή ανόδου. Στην διαγώνιο 118 μπαίνει γραμμή καθόδου. Στις 23:21, γίνεται η μετωπική σύγκρουση με εμπορική.
Αυτοψία του MEGA στο κτίριο της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
Το MEGA έκανε αυτοψία στο περιβόητο κτίριο της τηλεδιοίκησης στη Λάρισα, το οποίο όπως λένε οι εργαζόμενοι δεν λειτουργεί από το 2019.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο εσωτερικό του κτιρίου εικόνες εγκατάλειψης, εικόνες απόλυτης διάλυσης. Εάν λειτουργούσε όμως η τηλεδιοικηση στην Λάρισα, τα συστήματα ασφάλειας θα ενεργοποιούνταν και θα προειδοποιούσαν ότι ένα τρένο κινείται σε αντίθετη τροχιά.
Ένα κτίριο φαντασμα όμως μετέτρεψε τα τρενα σε τυφλά.
Σε αυτό χώρο που από την οροφή κρέμονται καλώδια κανονικά θα δούλευαν δύο σταθμαρχες και θα μπορούσαν να δουν ανά πάσα στιγμή την πορεία των τρένων, την κατεύθυνση και την γραμμή που ακολουθούν. Η εμπορική και η επιβατική αμαξοστοιχία δε θα κινούνταν για τόσα χιλιόμετρα στην ίδια γραμμή χωρίς να το γνωρίζει κανείς.
Ο άπειρος προφυλακισμένος σταθμάρχης την μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου στο σταθμαρχείο εντός του σταθμού. Από τον τοπικό πίνακα χειρισμού που σας δείχνει το MEGA, μπορούσε να δει την επιβατική αμαξοστοιχία να κινείται μονο στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα τα τρένα εξαφανίζονται.
Εάν η τηλεδιοικηση δούλευε, όπως επισήμαναν εργαζόμενοι του ΟΣΕ στο MEGA, τότε ο πραγματικός ρόλος του απείρου σταθμάρχη θα ήταν μόνο να διώχνει τις αμαξοστοιχίες από τον σταθμό της Λάρισας.