Ελλάδα

Θέατρα, μουσικές σκηνές, χορευτές: Η ελπίδα «συντηρείται» στα παρασκήνια

Ο χώρος των παραστατικών Τεχνών όπως το θέατρο είναι από εκείνους που έχουν πληγεί σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό από την πανδημία του κορονοϊού.

Με το θέατρο και τις μουσικές σκηνές να έχουν κλείσει τις πόρτες τους στο κοινό, οι καλλιτέχνες προσπαθούν να «γυρίσουν» την κρίση σε μία ευκαιρία: να βρουν τρόπους για να κρατηθεί ζωντανή η τέχνη τους, αλλά και η επαφή με το κοινό. Στα παρασκήνια φωλιάζει η δημιουργία, μπροστά στα άδεια καθίσματα, πρόβες και βιντεοσκοπήσεις κεκλεισμένων θυρών, η νέα «καθημερινότητα» για τους καλλιτέχνες.

Η Μυρσίνη Μαργαρίτη, από τις πιο αναγνωρισμένες σοπράνο της γενιάς της, μένει σπίτι και κρατάει τη φωνή της σε φόρμα καθημερινά, εν αναμονή της βιντεοσκόπησης της Χριστουγεννιάτικης συναυλίας της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ. «Στην “ατζέντα” υπάρχουν πράγματα, αλλά δεν ξέρεις, δυστυχώς, μέχρι την τελευταία στιγμή εάν θα γίνουν και πώς θα γίνουν. Γι’ αυτό πρέπει να είναι κανείς φωνητικά έτοιμος, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε ενδεχόμενο», λέει.

Η Πατρίσια Απέργη, χορογράφος και μία εκ των ιδρυτών της ομάδας χορού «Αερίτες», ανέλαβε, μετά από πρόσκληση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, Λευτέρη Γιοβανίδη, τη δημιουργία τεσσάρων χορογραφιών που αντιστοιχούν σε ισάριθμα βίντεο, για να αναδειχθεί η εικόνα της πόλης του Πειραιά εν μέσω δεύτερου lockdown. «Σε μία περίοδο αδράνειας, αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να μπούμε σε μία δημιουργική διαδικασία και να “μιλήσουμε” για αυτό που ζούμε», αναφέρει.

Στο ίδιο «μήκος κύματος» και ο Λουκάς Καρυτινός, καλλιτεχνικός διευθυντής της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, η οποία βιντεοσκοπεί συναυλίες στο Μέγαρο Μουσικής. «Η άδεια αίθουσα την ώρα που εκτελείται η μουσική, δημιουργεί ένα παγωμένο κενό. Παύει η ψυχική και πνευματική συνομιλία μεταξύ μουσικών και κοινού. Οι εντάσεις και οι δονήσεις που δημιουργούνται από την μουσική απόδοση μέσα στον χώρο, δεν βρίσκουν αποδέκτη και τα κύματα τους θρυμματίζονται στα άδεια καθίσματα», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. «Οι τηλεοπτικές αναμεταδόσεις δεν μπορούν να καλύψουν το κενό. Περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία την επιστροφή στη γνώριμη επαφή με τον κόσμο μας», καταλήγει.

Κοινός παρονομαστής όλων, η αναμονή για το «μετά». Για τη μετέπειτα συνάντηση κόσμου και καλλιτεχνών, που όλοι προσμένουν να είναι μια γιορτή, για την οποία όλο αυτό το διάστημα προετοιμάζονται.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Κορυφώνεται η έξοδος των Αθηναίων για το Πάσχα: Ερημώνει η Αττική, πάνω από 30.000 ταξιδεύουν σήμερα με τα πλοία - Γεμάτα φεύγουν τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ
Περισσότεροι από 60.000 εκδρομείς έχουν περάσει από τα διόδια Ελευσίνας και Αφιδνών - Στο 100% η πληρότητα των λεωφορείων στα ΚΤΕΛ
Εκδρομείς στα πλοία 2
Τη Μεγάλη Παρασκευή η απολογία του 38χρονου οδηγού για το δυστύχημα στην Εγνατία - Εξετάζεται αν χρησιμοποιούσε το κινητό του ενώ οδηγούσε
Παλαιότερα βίντεο δείχνουν τον 38χρονο να κάνει live στα social media ενώ οδηγεί. Ο ίδιος υποστήριξε στις αρχές πως καρφώθηκε στο αυτοκίνητο των 2 θυμάτων επειδή πήγε να αποφύγει ένα αυτοκίνητο
Ο 38χρονος Ουκρανός οδηγός του φορτηγού ο οποίος ενεπλάκη στο τροχαίο δυστύχημα στα διόδια Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό 4