Ελλάδα

Θερινές εκπτώσεις 2020: Μέχρι πότε είναι οι εκπτώσεις, τι δείχνει η αγορά

ΘΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2020: Έχουν ξεκινήσει οι θερινές εκπτώσεις 2020 και οι έμποροι της Αθήνας είναι επιφυλακτικοί για την αναθέρμανση της αγοραστικής κίνησης.

ΘΕΡΙΝΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ 2020: Με αφορμή τις θερινές εκπτώσεις 2020 ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης τόνισε πως “τα ταμεία, την πρώτη μέρα των εκπτώσεων, δεν έδωσαν καλά στοιχεία. Φοβάμαι ότι δε θα επαληθευτούν οι προσδοκίες. Βλέπουμε τον κόσμο κουμπωμένο. Ζει με 534 ευρώ και παράλληλα βλέπουμε να αυξάνονται κατά 1,5 δισ. ευρώ οι καταθέσεις κάθε μήνα”.

Ο ίδιος πρόσθεσε λέγοντας: “Δε θέλω να προϊδεάζω. Ο κόσμος ας βγει έξω, Υπάρχουν μεγάλες εκπτώσεις ακόμη και 70%. Δεσμεύομαι αν πάει καλά η εκπτωτική περίοδος να βγω και να πω ότι όλα επανήλθαν. Και αυτό και για τα μισθώματα”. Υπενθυμίζεται ότι οι τακτικές θερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι ‪τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020‬.

Ο κ. Καφούνης σε πρόσφατη συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο” αναφέρθηκε στην απουσία τουριστών, στα οικονομικά προβλήματα του κόσμου καθώς και στο φόβο χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για να κατέβει κάποιος στο κέντρο της πόλης, οδηγεί τελικά σε μηδενικούς τζίρους.

Στις περιφερειακές αγορές, όπως είπε ο κ. Καφούνης, “τα πράγματα είναι καλύτερα, αλλά όχι καλύτερα σε σχέση με πέρσι, απλώς η πτώση είναι διαχειρίσιμη. Οι άνθρωποι που εκπροσωπώ δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσει το φθινόπωρο και μιλάμε για τζίρους τον Απρίλιο – 80% σε καταστήματα ένδυσης – υπόδησης”.

Προσοχή με τις θερινές εκπτώσεις

«Η Αθήνα και οι περιφερειακές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές τηρώντας όλους τους υγειονομικούς κανόνες, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα σε πολύ ελκυστικές τιμές» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα εξής σημεία: Είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση.

Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από ….% έως ….%»).Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα