Site icon NewsIT

Τι απαντά η Aegean για τον άγριο καβγά μέσα σε αεροσκάφος!

05.01.2016 | 18:30
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Ανακοίνωση για το επεισόδιο που εκτυλίχθηκε στην πτήση της, A3 928, Αθήνα – Τελ Αβίβ, με... πρωταγωνιστές Ισραηλινούς εξέδωσε η Aegean Airlines.

Σύμφωνα με το Israel Radio, που αποκάλυψε το περιστατικό, οι Ισραηλινοί, όταν αντιλήφθηκαν την παρουσία δύο Αραβο-Ισραηλινών, ξεκαθάρισαν στο πλήρωμα του αεροσκάφους ότι δεν θα επιτρέψουν να απογειωθεί το αεροσκάφος με αυτούς τους δύο άνδρες μέσα.
Τόσο το πλήρωμα, όσο και ο πιλότος προετοιμάστηκαν κανονικά για την απογείωση, αλλά όταν όλα ήταν έτοιμα, οι Ισραηλινοί αρνήθηκαν να καθίσουν στις θέσεις τους.

Ξέσπασε καβγάς ανάμεσα στους Ισραηλινούς και τους Αραβο-Ισραηλινούς επιβάτες που διήρκησε περίπου μία ώρα!
Το πλήρωμα, έχοντας συνειδητοποιήσει ότι δεν υπήρχε άλλη επιλογή, πρόσφεραν στους δύο Αραβο-ισραηλινούς δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο για μια νύχτα και δωρεάν εισιτήρια για να πετάξουν την επόμενη ημέρα.

Παρόλα αυτά, οι Ισραηλινοί συνέχιζαν να διαμαρτύρονται και απαιτούσαν από το πλήρωμα να ελέγξει όλους τους επιβάτες, μήπως υπήρχαν και άλλοι Αραβο-ισραηλινοί.
Οι αεροσυνοδοί δεν… υπάκουσαν και τους ξεκαθάρισαν ότι το αεροσκάφος θα απογειωθεί, ακόμα κι αν εκείνοι αρνηθούν να καθίσουν στις θέσεις τους. Τελικά, τα πνεύματα ηρέμησαν…

 

Η ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας αναφέρει:

“Σε συνέχεια σχετικών δημοσιευμάτων η AEGEAN ενημερώνει ότι στην προγραμματισμένη πτήση Α3 928 από Αθήνα προς Τελ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρίου 2016, εκφράστηκε από αριθμό Ισραηλινών επιβατών ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία για δύο Ισραηλινούς συνεπιβάτες τους. Η εταιρεία προέβη σε επιπλέον έλεγχο από τον οποίο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα.

Πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών, στους οποίους προσφέρθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν με επόμενη πτήση, τα έξοδα της οποίας μαζί με τη διαμονή καλύφθηκαν από την εταιρεία.

Η AEGEAN λυπάται για το δυσάρεστο περιστατικό που δεν εκφράζει την εταιρεία και ευχαριστεί τους δύο Ισραηλινούς επιβάτες για την κατανόηση και συνεργασία τους”.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version