Το Research unit της Mediabrands πρόσφατα ολοκλήρωσε τη νέα του μελέτη με τίτλο THE GEN ZEFFECT, μια μελέτη που σκιαγραφεί τη γενιά των Gen Z στην Ελλάδα, βασισμένη σε αποκλειστικές ποσοτικές και ποιοτικές έρευνες .
Όπως δήλωσε η Μαριάννα Πρωτόπαπα, Head of Research Mediabrands: «η μελέτη αποκαλύπτει μια γενιά που πατά γερά στα πόδια της, έχει τη δύναμη της πληροφόρησης και την επίγνωση των αμέτρητων επιλογών που βρίσκονται μπροστά της. Πώς καταναλώνουν τα ΜΜΕ σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές; Τι μπορεί να κάνει ένα brand για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους; Οι έρευνες μας τροφοδότησαν με αποκλειστικά Insights για το κοινό αυτό, μας έδειξαν μια γενιά ανυπόμονη , μια γενιά που δεν είναι διατεθειμένη να είναι πιστή σε brand names , φτιάχνει εύκολα τα δικά της tribes που αναδεικνύει νέα brand heroes.»
«Πρόκειται για μια από τις πιο εκτεταμένες μελέτες που έχει δημιουργήσει το τμήμα έρευνάς μας. Είναι μια εμπεριστατωμένη χαρτογράφηση των Gen Z στην Ελλάδα, που μας δίνει τη δυνατότητα να κτίσουμε insightful στρατηγικές για τους πελάτες μας» επισήμανε η Ντομινίκ Μίκαϊτς, COO της Mediabrands.