Όλα δείχνουν ότι το τροχαίο στο 83ο χιλιόμετρο ήταν ένα γεγονός που είχε προδιαγραφή από τη στιγμή που ο νεαρός οδηγός της Porsche είχε αποφασίσει να κινείται με ιλιγγιώδη ταχύτητα στην Εθνική Αθηνών – Λαμίας.
Μάλιστα τα στοιχεία δείχνουν ότι έτρεχε με ταχύτητα πολύ πάνω από τα 250 χιλιόμετρα την ώρα για μεγάλη απόσταση, τουλάχιστον έτσι όπως μαρτυρούν τα στοιχεία από τις κάμερες της Τροχαίας.
Είναι ενδεικτικό ότι το μοιραίο αυτοκίνητο μπήκε στον χώρο του πάρκινγκ με ταχύτητα 257 χιλιομέτρων την ώρα, γεγονός που σημαίνει ότι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει νωρίτερα ήταν κατά τουλάχιστον 30 χιλιόμετρα την ώρα μεγαλύτερη.
Η ταχύτητα αυτή μαζί με τον τύπο των ελαστικών που “φορούσε” η Porsche φαίνεται ότι ήταν ο μοιραίος συνδυασμός.
Οι ειδικοί εξηγούν ότι τα χειμερινά λάστιχα μπορούν να αντέξουν θερμοκρασίες ως και -20 βαθμούς, δεν είναι όμως δυνατό να αντέξουν σε υψηλές ταχύτητες που αυξάνουν τη θερμοκρασία τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Υπερθερμένονται και μπορεί να προκληθεί ατύχημα. Η “γόμα” των ελαστικών αυτών δεν αντέχει για μεγάλο χρονικό διάστημα μεγάλες ταχύτητες. Αυτό σε συνδυασμό με την παλαιότητα του ελαστικού φαίνεται ότι οδήγησαν στο μοιραίο.
Η Porsche, σύμφωνα με τα στοιχεία κινούνταν για αρκετά χιλιόμετρα με ταχύτητα άνω των 250 χιλιομέτρων. Ταχύτητα απαγορευτική για αυτού του τύπου το ελαστικό. Όλα δείχνουν ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν προκάλεσαν μεγάλη φθορά στο ελαστικό ενώ το αυτοκίνητο κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα.
Μάρτυρας κάνει λόγο για κομμάτια από τα λάστιχα της μοιραίας Porsche λίγο πριν το πάρκινγκ. Ο ίδιος μάρτυρας μιλάει και για κομμάτια πλαστικού από τη “μάσκα” ή τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτή η μαρτυρία σε συνδυασμό με τα ευρήματα των ειδικών που κάνουν λόγο για σημάδια από τη ζάντα του αυτοκινήτου στο δρόμο οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τουλάχιστον ένα από τα λάστιχα έσκασε, το αυτοκίνητο ουσιαστικά ακούμπησε στο δρόμο και κάθε έλεγχος χάθηκε με αποτέλεσμα με τεράστια ταχύτητα να μπει στο πάρκινγκ με το πλάι και να σκορπίσει το θάνατο.
Σύμφωνα με τα όσα είπε στο Newsit.gr έμπειρος Αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ, ο οποίος εχει γνώση σε τροχαία δυστυχήματα, τα συγκεκριμένα ελαστικά, λόγω της κατασκευής τους, είναι για ταχύτητες, το πολύ 120 έως και 150 χιλιόμετρα maximum.
Κατά συνέπεια και με δεδομένο το γεγονός πως η μαύρη πόρσε είχε αναπτύξει ταχύτητα άνω των 200 χιλιομέτρων, τότε είναι πολύ πιθανό, σύμφωνα με τον έμπειρο Αξιωματικό, τα χειμερινά λάστιχα να “κάηκαν” και πλέον το όχημα να μην υπάκουε στις εντολές του οδηγού του, με αποτέλεσμα να φύγει εντελώς από την πορεία του και με πλαγιολίσθηση να μπήκε στο πάρκινγκ, όπου θέρισε τις ζωές της 33χρονης μητέρας και του 3χρονου γιου της.