Μια νέα ηλεκτρονική υπηρεσία για τους πολίτες όλων των δήμων, προσφέρεται, μέσα από τον κόμβο govHUB της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ). Η υπηρεσία αυτή αφορά την Έκδοση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας από τον οικείο δήμο, στον οποίο κατοικεί ο πολίτης, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΚΕΔΕ , η υπηρεσία, «Πιστοποίηση Μονίμου Κατοικίας» είναι ήδη διαθέσιμη στους υπαλλήλους των δήμων της χώρας, μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB. Συγκεκριμένα, ο πολίτης έχει πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνει την εν λόγω βεβαίωση μόνο με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου που βεβαιώνει τον ΑΦΜ του. Η έκδοση της βεβαίωσης πραγματοποιείται χωρίς την κατάθεση Υπεύθυνης Δήλωσης από πλευράς του πολίτη και την προσκόμιση δικαιολογητικών, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα (φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας, Εκκαθαριστικού Ε1 και λογαριασμών ΔΕΚΟ).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτοματοποιημένα μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB και του Κέντρου Διαλειτουργικότητας με ασφαλή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τρόπο, μέσα από το φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ.
«Μέσα από τη λειτουργία των ψηφιακών δήμων θα καταφέρουμε να λειτουργούμε αποτελεσματικότερα και με μεγαλύτερη διαφάνεια, ενώ αντί να φέρνουμε τους πολίτες στα δημαρχεία για να εξυπηρετούνται, θα πηγαίνουμε εμείς στο σπίτι τους, προσφέροντας τους ποιοτικές υπηρεσίες ταχύτερα και φθηνότερα», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Δημήτρης Παπαστεργίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ