Site icon NewsIT

Βίντεο: Έτσι ανακατασκευάστηκε ο Ανισόπεδος Κόμβος Θήβας

20.07.2020 | 12:17
Βίντεο: Έτσι ανακατασκευάστηκε ο Ανισόπεδος Κόμβος Θήβας

Η Νέα Οδός έδωσε στη δημοσιότητα ένα time-lapse βίντεο με την ανακατασκευή του Ανισόπεδου Κόμβου Θήβας. Προτεραιότητα και βασική δέσμευση για τη Νέα Οδό είναι η παροχή των υψηλότερων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας σε κάθε οδηγό.

Ρόλο κλειδί στην οδική ασφάλεια κατέχει αναμφισβήτητα και η υποδομή. Oι αυτοκινητόδρομοι είναι ζωντανοί οργανισμοί που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Οι ανάγκες ελέγχου και συντήρησης της υποδομής, είναι εξαιρετικά σημαντικές.

Σε παλαιότερο βίντεο, είχαμε παρουσιάσει το ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρακολούθησης της Δομικής Επάρκειας των κατασκευών από σκυρόδεμα που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας.
Σήμερα, μέσω ενός νέου και ιδιαίτερα εντυπωσιακού βίντεο που ετοίμασε η Νέα Οδός, παρουσιάζεται ένα από τα αποτελέσματα αυτών των ελέγχων στην πράξη. Η κατασκευή νέας γέφυρας (άνω διάβασης) στον Ανισόπεδο κόμβο Θήβας του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε.

Κατασκευή νέας γέφυρας στον Ανισόπεδο Κόμβο Θήβας

Ειδικότερα, στο βίντεο παρουσιάζεται μέσω time-lapse όλη η φάση κατασκευής της νέας γέφυρας, ενώ τόσο ο αυτοκινητόδρομος, όσο και η παλαιά γέφυρα βρίσκονταν σε κανονική κυκλοφορία. Στη συνέχεια και ύστερα από την απόδοση της νέας γέφυρας σε κυκλοφορία, παρουσιάζεται η διακοπή της κυκλοφορίας επί του αυτοκινητοδρόμου, η κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας και η απόδοση εκ νέου του αυτοκινητοδρόμου σε πλήρη κυκλοφορίας, μέσα σε μόλις 24 ώρες!

Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε πως για τις ανάγκες τις διαδικασίας κατεδάφισης της παλαιάς γέφυρας, 600 κ.μ. αμμοχάλικο στρώθηκαν επάνω σε γεωυφάσματα για την προστασία του οδοστρώματος, 4 ερπυστριοφόροι εκσκαφείς με υδραυλική σφύρα και 2 με υδραυλικό ψαλίδι χρησιμοποιήθηκαν για την κατεδάφιση, από την οποία παρήχθησαν 1050 κυβικά μέτρα μπάζα σκυροδεμάτων, για την απομάκρυνση των οποίων χρησιμοποιήθηκαν 2 ερπυστριοφόροι εκσκαφείς με κάδο και 11 φορτηγά οχήματα.

Πρόγραμμα παρακολούθησης δομικής επάρκειας κατασκευών από σκυρόδεμα.

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version