Μελέτες που είχαν γίνει ήδη από το 1998, χρόνια πριν την κατασκευή της γραμμής του τραμ έδειχναν ότι η υπόγεια κοίτη του Ιλισού παρουσιάζει διαβρώσεις. Κι όμως, ούτε πριν ούτε και μετά την ολοκλήρωση του έργου έγιναν κάποιες εργασίες συντήρησης και έτσι η κατάσταση έφτασε πλέον στο απροχώρητο.
Κάπως έτσι για άγνωστο διάστημα (ίσως χρειαστεί ακόμη κι ένας χρόνος) δεν θα λειτουργεί το τμήμα Κοσομούλη – Σύνταγμα.
Το τι συμβαίνει υπογείως, εκεί όπου έχει καλυφθεί η κοίτη του Ιλισού, φαίνεται ξεκάθαρα στις φωτογραφίες που παρουσιάζει η εφημερίδα το Έθνος.
Ολόκληρα τμήματα της τοιχοποιίας έχουν πέσει, σε άλλα σημεία έχουν διαβρωθεί τα στηρίγματα ενώ έχουν αποκαλυφθεί τα σίδερα τα οποία επίσης φαίνονται διαβρωμένα.
Το πρόβλημα με το τραμ είναι ότι στο τμήμα που κλείνει το μεγαλύτερο μέρος της γραμμής βρίσκεται πάνω από το σημείο όπου περνάει ο αγωγός του Ιλισού και υπάρχει άμεσος κίνδυνος. Ευτυχώς οι δρόμοι που περνούν στο πλάι φαίνεται ότι έχουν κατασκευαστεί σε στέρεο έδαφος.
Επιμέλεια: Π. Θεοδώρου