Site icon NewsIT
18:59 | 14.04.22

Χρέωσαν 11 λίτρα βενζίνη σε ρεζερβουάρ που χώραγε 10 – Βίντεο ντοκουμέντο

Χρέωσαν 11 λίτρα βενζίνη σε ρεζερβουάρ που χώραγε 10 – Βίντεο ντοκουμέντο
Newsit Newsroom

Ένα ντοκουμέντο κλοπής σε βενζινάδικο κατέγραψε η εκπομπή LIVE NEWS σε μια εποχή που οι τιμές των καυσίμων είναι στα ύψη.

Το ρεπορτάζ της εκπομπής Live News αναφέρει: Μετρήσαμε πόσα λίτρα βενζίνης χωράει το ρεζερβουάρ μας και τα συγκρίναμε με αυτά που μας έβαλαν και τελικά πληρώσαμε σε βενζινάδικο που επισκεφθήκαμε.

Η ποσότητα που πληρώσαμε χωρίς να μπει στο ντεπόζιτο της μηχανής είναι αυτή που βρίσκεται μέσα στο πλαστικό μπουκάλι. Ένα ολόκληρο λίτρο στα 11 που μας ζητούσαν να πληρώσουμε όπως θα δούμε στη συνέχεια.

Το κόστος της κλοπής αγγίζει όπως βλέπουμε τα 2 ευρώ. Συγκεκριμένα 1 ευρώ και 96 λεπτά. Το βενζινάδικο μας έκοψε την απόδειξη στις 18:19 το απόγευμα. 21,30 ευρώ για 10,95 λίτρα αμόλυβδης.

Το θέμα όμως είναι ότι εμείς ξέραμε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Γνωρίζαμε πως αυτή η ποσότητα ήταν αδύνατον να έχει μπει. Πολύ απλά επειδή το δικό μας ντεπόζιτο χωράει 10 λίτρα βάσει των προδιαγραφών του κατασκευαστεί. Το ένα επιπλέον δεν μπήκε ποτέ, αλλά χρεώθηκε και έτσι έπρεπε να το πληρώσουμε.

Στις 18:40 το συμβάν καταγράφηκε από την αστυνομία και πλέον οι φόβοι μας για τα όσα πιθανότατα συμβαίνουν αυτό το διάστημα σε μια σειρά από μικρά βενζινάδικα έχουν επιβεβαιωθεί.

Ο αεροναυπηγός μηχανικός Κώστας Λακαφώσης παίρνει την κατάσταση στα χέρια του. Λύνει το ντεπόζιτο της μηχανής, ώστε στη συνέχεια να μετρηθεί μπροστά στη κάμερα πόση βενζίνη χωράει. Το ρεζερβουάρ έχει αποκοπεί από την υπόλοιπη μηχανή και πλέον το γυρίζουμε για να αδειάσει όση ποσότητα βενζίνης έχει απομείνει μέσα. Ούτε σταγόνα πια…

Αμέσως μετά ο γενικός γραμματέας της ένωσης βενζινοπωλών Αττικής αρχίζει να γεμίζει. Μέχρι πάνω… 9,90 λίτρα όπως γράφει η απόδειξη. Τα 11 που υποστήριζαν ότι μας έβαλαν το προηγούμενο απόγευμα δεν μπορούσαν να μπουν σε καμία περίπτωση…

Σε ένα πλαστικό μπουκάλι του ζητάμε να βάλει το 1 λίτρο που πήγαν να μας κλέψουν… Αυτή την ποσότητα λοιπόν, οι περισσότεροι θα πλήρωναν χωρίς να έχει καταλήξει στο όχημά τους. Είτε για να μην χρονοτριβούν, είτε γιατί δεν γνωρίζουν την ακριβή χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Κάτι που οι επιτήδειοι γνωρίζουν και συνεχίζουν σε μια προσπάθεια να αυξήσουν με παράνομο τρόπο τα κέρδη τους.

Οι αλλεπάλληλες καταγγελίες που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα δείχνουν ότι εμείς δεν πέσαμε στην περίπτωση. Όπως φαίνεται παρά τους ελέγχους η δράση ορισμένων στις πλάτες των οδηγών συνεχίζεται.

Το θέμα είναι σοβαρό και η έρευνα του LIVE NEWS συνεχίζεται για να πέσει περισσότερο φως στις αληθινές του διαστάσεις».

Τι μπορεί να κάνει ο καταναλωτής;

Για να καταγγείλει ένα τέτοιο περιστατικό, μπορεί να καλέσει στο τετραψήφιο 1520 για ολόκληρη την Ελλάδα ή στο 1512 που είναι η αρμόδια υπηρεσία προστασίας του καταναλωτή της Περιφέρειας Αττικής.

Καλέσαμε στο συγκεκριμένο νούμερο και μας ενημέρωσαν ότι η καταγγελία μας μπορεί να γίνει ανώνυμα ή επώνυμα. Εάν γίνει ανώνυμα, θα πάει κάποια στιγμή το κλιμάκιο ελέγχου στο συγκεκριμένο πρατήριο, όμως εμείς δεν θα ενημερωθούμε ποτέ για την εξέλιξη. Εάν την κάνουμε επώνυμα, η διαδικασία του ελέγχου είναι η ίδια, απλώς θα πάρουμε αριθμό πρωτοκόλλου και θα έχουμε δικαίωμα να ρωτήσουμε και να ενημερωθούμε για την πορεία του ελέγχου.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο έλεγχος θα αποτυπώσει την κατάσταση στην χρονική στιγμή που θα επισκεφθεί το πρατήριο, και όχι στην ημερομηνία του δικού μας περιστατικού.

Σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να “υποψιάζεται” τα πρατήρια που έχουν εξαιρετικά χαμηλή τιμή πώλησης, έχοντας σαν μέτρο σύγκρισης και την τιμή διυλιστηρίου που μπορεί ο καθένας να βρει δημοσιευμένη στο ίντερνετ.

Προφανώς, ο υγιής ανταγωνισμός της αγοράς δίνει το περιθώριο σε κάποιον επιχειρηματία να συμπιέσει το κέρδος του προς τα κάτω προκειμένου να πουλήσει φθηνότερα και να προσελκύσει τον καταναλωτή. Όταν, όμως, η λιανική τιμή στο πρατήριο φτάνει να είναι πιό χαμηλή από τη χοντρική τιμή αγοράς, είναι φανερό ότι κάτι δεν πάει καλά…

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version