Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, «σύντομα αναμένεται να εξοφληθούν και τα υπόλοιπα χρέη του υπουργείου Εργασίας προς τον ΟΑΣΑ για τα έτη 2011, 2012 και 2013, και τα οποία αφορούν τα επιδοτούμενα εισιτήρια για μετακινήσεις ειδικών πληθυσμιακών ομάδων, όπως άτομα άνω των 65, νέοι κάτω των 18 ετών, αλλά και πολύτεκνοι.
Το υπόλοιπο των οφειλών, που συνιστούν υποχρέωση του υπουργείου για συγκοινωνιακές υπηρεσίες που παρασχέθηκαν -και δεν συνιστούν κρατική αντισταθμιστική καταβολή- θα καλύψει ένα σημαντικό ποσό των οικονομικών αναγκών του Ομίλου ΟΑΣΑ».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «ο Όμιλος ΟΑΣΑ (Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ, Λεωφορεία και Τρόλεϊ), που γνωρίζει τα τελευταία χρόνια μείωση του κύκλου εργασιών του λόγω της οικονομικής ύφεσης, στηρίζει τους επιχειρησιακούς του στόχους:
– Στον ορθολογικότερο ανασχεδιασμό του συγκοινωνιακού του έργου.
– Στη σύναψη συμβάσεων παροχής συγκοινωνιακού έργου με την ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ αντιστοίχως, κατά τον Μάιο του 2013, για πρώτη φορά μετά από πολυετείς προσπάθειες.
– Στη σημαντική μείωση των λειτουργικών του δαπανών.
Σημειώνεται ότι η ετήσια αντισταθμιστική καταβολή για υπηρεσίες γενικού οικονομικού συμφέροντος μειώνεται κατά περίπου 50% στην τριετία 2012- 2014.
Και καταλήγει η ανακοίνωση: «Η χωρική κάλυψη της Αττικής με επαρκή αριθμό δρομολογίων είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του οικονομικού ιστού της πρωτεύουσας, ιδιαίτερα δε για τον πληθυσμό που δεν διαθέτει εναλλακτικά μέσα μετακίνησης. Ο αριθμός δρομολογίων εξαρτάται και από τα έσοδα του Ομίλου. Λαμβάνοντας υπόψη την παραπάνω προϋπόθεση, ο ΟΑΣΑ συνεχίζει τη διεκδίκηση για την άμεση εξόφληση των υπολοίπων οφειλομένων ποσών από υπουργεία και δήμους, με κάθε νόμιμο τρόπο».
Διαβάστε
Την παραίτηση της ηγεσίας του ΟΑΣΑ ζητά ο Χρυσοχοΐδης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ποιοί εξαιρούνται από τα τέλη κυκλοφορίας και τέλη ταξινόμησης
Βρούτσης: Κατασχέσεις για ασφαλιστικές εισφορές – Δεν θίγονται τα όρια συνταξιοδότησης
Πόσες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν μέχρι το 2020 και τα επαγγέλματα με μεγάλη ζήτηση