Ελλάδα

Υπουργοί, βουλευτές και… ντουντούκες στα δικαστήρια υπέρ του Λυμπερόπουλου

Σήμερα εκδικάζεται η αγωγή της Beat κατά του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπερόπουλου. Τα ταξί έχουν τραβήξει χειρόφρενο μέχρι τις τέσσερις το απόγευμα σε ένδειξη συμπαράστασης ενώ στα δικαστήρια έχουν ήδη σπεύσει οι κύριοι Παπαχριστόπουλος και Αλεξιάδης, ενώ ο υπουργός Μεταφορών Χ. Σπίρτζης αναμένεται να καταθέσει υπέρ του στη δίκη.

Η Beat κατέθεσε αγωγή κατά του Θύμιου Λυπερόπουλου καθώς ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας των ταξί είχε κάνει λόγο για φοροδιαφυγή της εταιρείας… Στην αγωγή γίνεται λόγος για «συκοφαντική προσβολή απέναντι στην εταιρεία και προσωπικά στον ιδρυτή της Νίκο Δρανδάκη. Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξι, σύμφωνα πάντα με τα όσα υποστηρίζει η άλλη πλευρά, εμφανίζεται να έχει κατηγορήσει την εταιρεία beat ως «φοροφυγάδες, ότι κλέβουν τα λεφτά των οδηγών ταξί και των πελατών τους και τα διοχετεύουν σε φορολογικούς παραδείσους».

Οι άνθρωποι της Beat τονίζουν ότι η αγωγή της εταιρείας απευθύνεται προσωπικά στον Θύμιο Λυμπερόπουλο και όχι με την θεσμική του ιδιότητα, και δεν έχει καθόλου να κάνει με τον κλάδο συνολικά.

Κάνουν λόγο, για μια “κλειστή ομάδα” που διοικεί το συνδικαλιστικό όργανο και  έχει αποφασίσει να επιβάλλει σήμερα σε δεκάδες χιλιάδες οδηγούς ταξί να χάσουν το μεροκάματό τους για να υπερασπιστούν τον κ. Λυμπερόπουλο σε μια εντελώς προσωπική του υπόθεση! Αυτό – υπογραμμίζουν-  δεν έχει προηγούμενο στα παγκόσμια χρονικά, και αγγίζει τα όρια κατάχρησης εξουσίας – μια εξουσία που κανείς δεν θα έπρεπε να έχει έναντι των πολλών για το προσωπικό του συμφέρον. Για να μην μιλήσουμε, όπως καταλήγουν, για την ταλαιπωρία που θα υποστούν εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες πολίτες που χρησιμοποιούν ταξί καθημερινά για τις ανάγκες τους».

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, ορισμένες διαμεσολαβητικές εταιρείες νοθεύουν τον ανταγωνισμό, είτε με παράνομες προσφορές, είτε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας, είτε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή. Οι συγκεκριμένες πρακτικές προσκρούουν πλέον στον ν. 4530/2018 και στο ν. 4446/16. Είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών.

Ο Χρήστος Σπίρτζης στο πλευρό του Λυμπερόπουλου

Κατά την εκδίκαση της υπόθεσης, μάρτυρες υπεράσπισης του κ. Λυμπερόπουλου θα είναι μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.

Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι:

– Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.

– Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

Ρεπορτάζ: Ε. Μιλή

Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα