Το συγκεκριμένο σύστημα αν και είχε ξεκινήσει πριν 10 χρόνια και παραλήφθηκε το 2006, έμεινε ανενεργό ως τον περασμένο Οκτώβριο. Ακολούθησε μια περίοδο δοκιμής της λειτουργίας του και πλέον έφτασε η ώρα να μπει σε πλήρη λειτουργία.
Με το σύστημα δεν απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία των εργοδοτών ή των εκπροσώπων τους στις υπηρεσίες του ΣΕΠΕ ή του ΟΑΕΔ.
Όλα τα έντυπα, όπως αναγγελίες πρόσληψης προσωπικού, πίνακες προσωπικού, αναγγελία οικειοθελούς αποχώρησης μισθωτού, αναγγελίες υπερωριακής απασχόλησης, κ.λπ θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας:
“Η διασύνδεσή του νέου ηλεκτρονικού συστήματος με το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, θα συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη καταπολέμηση της αδήλωτης εργασίας, της εισφοροδιαφυγής, αλλά και της γραφειοκρατίας η οποία αποτελεί τροχοπέδη για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη.”
Διαβάστε επίσης: