Μετά από μια δοκιμαστική περίοδο η ηλεκτρονική υποβολή των εντύπων αρμοδιότητας ΣΕΠΕ και ΟΑΕΔ, στο Πληροφοριακό Σύστημα, από εργοδότες που είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα εργοδοτών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, γίνεται από 1η Μαρτίου υποχρεωτική για όλους
Το συγκεκριμένο σύστημα αν και είχε ξεκινήσει πριν 10 χρόνια και παραλήφθηκε το 2006, έμεινε ανενεργό ως τον περασμένο Οκτώβριο. Ακολούθησε μια περίοδο δοκιμής της λειτουργίας του και πλέον έφτασε η ώρα να μπει σε πλήρη λειτουργία.
Με το σύστημα δεν απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία των εργοδοτών ή των εκπροσώπων τους στις υπηρεσίες του ΣΕΠΕ ή του ΟΑΕΔ.
Όλα τα έντυπα, όπως αναγγελίες πρόσληψης προσωπικού, πίνακες προσωπικού, αναγγελία οικειοθελούς αποχώρησης μισθωτού, αναγγελίες υπερωριακής απασχόλησης, κ.λπ θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας:
“Η διασύνδεσή του νέου ηλεκτρονικού συστήματος με το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, θα συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη καταπολέμηση της αδήλωτης εργασίας, της εισφοροδιαφυγής, αλλά και της γραφειοκρατίας η οποία αποτελεί τροχοπέδη για την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη.”
Διαβάστε επίσης: