Με ανακοίνωσή του και απευθυνόμενος στους καταναλωτές – πελάτες του διαβεβαιώνει πως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς έχουν πολλούς τρόπους εξόφλησης στη διάθεσή τους, ενώ δεν πρέπει να έχουν άγχος για την απώλεια έκπτωσης συνέπειας, καθώς το πρόγραμμα «Νυχτερινή Χρέωση 24/7» προσφέρει την τιμή χαμηλότερη του νυχτερινού τιμολογίου σε όλους.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει τα εξής:
Έντονη ανησυχία έχουν προκαλέσει σε ιδιώτες καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας οι δυσκολίες που προκύπτουν τους τελευταίους μήνες σχετικά με την εμπρόθεσμη εξόφληση λογαριασμών μέσω δημόσιων οργανισμών. Με αφορμή το περιστατικό αυτό ο ΗΡΩΝ απευθύνεται στους υφιστάμενους πελάτες του, αλλά και όσους σκοπεύουν να εκπροσωπηθούν από τον Όμιλο, και τους καλεί να μην ανησυχούν για τυχόν διαδικαστικά προβλήματα σχετικά με την πληρωμή των λογαριασμών τους αφού η ποικιλία ως προς τους τρόπους αλλά και τους τόπους πληρωμής που προσφέρει εξασφαλίζει την έγκαιρη, απλή, και γρήγορη εξόφληση των λογαριασμών. Συγκεκριμένα, οι πελάτες του Ομίλου έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους:
στα καταστήματα 17 τραπεζών που συμμετέχουν στο διατραπεζικό σύστημα με χρέωση λογαριασμού ή μετρητά.
διαδικτυακά, μέσω e-banking ή phone-banking των συνεργαζόμενων τραπεζών ή μέσω των διαδικτυακών πλατφόρμων πληρωμής καθώς και μέσω της πλατφόρμας myheron.gr.
σε σημεία που παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών μετρητών
με πάγια τραπεζική εντολή σε συνεργαζόμενες τράπεζες ή πάγια εντολή μέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.
Οι πελάτες του Ομίλου ΗΡΩΝ μπορούν να εξοφλήσουν το λογαριασμό τους με όποιον από τους παραπάνω τρόπους επιθυμούν και μάλιστα χωρίς άγχος για την απώλεια έκπτωσης συνέπειας καθώς το πρόγραμμα «Νυχτερινή Χρέωση 24/7» προσφέρει την τιμή χαμηλότερη του νυχτερινού τιμολογίου σε όλους. Άλλωστε, διαχρονικός στόχος του Ομίλου είναι να διευκολύνει όσους τον εμπιστεύονται σε συνολικό επίπεδο και σε κάθε στάδιο της διαδικασίας εκπροσώπησης αφουγκραζόμενος τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.