Το πλοίο κόπηκε στα δύο και βυθίστηκε στις 19 Νοεμβρίου 2002 στα ανοικτά της Ισπανίας αφού έπλεε ακυβέρνητο επί έξι ημέρες στον Ατλαντικό, με αποτέλεσμα να διαρρεύσουν από το κύτος του 50.000 τόνοι πετρελαίου που μόλυναν χιλιάδες χιλιόμετρα ακτών.
Μεταξύ αυτών ο έλληνας καπετάνιος του πλοίου, ο Απόστολος Μαγκούρας, 78 ετών, ο πρώτος μηχανικός Νικόλαος Αργυρόπουλος, καθώς και ο τότε διευθυντής του ισπανικού Εμπορικού Ναυτικού, ο Χοσέ Λουίς Λόπεθ-Σορς, βρίσκονταν σήμερα στα εδώλια των κατηγορουμένων.
Ο τέταρτος κατηγορούμενος, ένας φιλιππινέζος αξιωματικός, διαφεύγει.
Το πετρελαίοφόρο βυθίσθηκε στις 8 το πρωί της 19ης Νοεμβρίου σε απόσταση 250 χλμ. από τις ακτές και σε βάθος σχεδόν 4.000 μέτρων.