Με ένα σμπάρο δύο ή και περισσότερα τρυγόνια μπορεί να επιτύχει το πειραματικό δίκτυο στο Τόκυο, αφού τροφοδοτεί ηλεκτρικό όχημα, εξοικονομεί ενέργεια και την χρησιμοποιεί σε γραφεία τις ώρες αιχμής.
Στόχος του προγράμματος είναι να καταδείξει τη λεγόμενη “μετατόπιση φορτίου”.
Με φόρτιση τη νύχτα όταν η ζήτηση είναι χαμηλή, αποθήκευση της ενέργειας που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές σε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και «επιστροφή» της ισχύος στο δίκτυο τις ώρες αιχμής, όταν στις εγκαταστάσεις και τα γραφεία του εργοστασίου υπάρχει μέγιστη ζήτηση.
Οι εταιρίες Mitsubishi Corporation (MC), Mitsubishi Motors Corporation (MMC) και Mitsubishi Electric Corporation (Mitsubishi Electric) ολοκλήρωσαν την εξέλιξη και ξεκίνησαν τη λειτουργία του “M-tech Labo,*1” του πειραματικού συστήματος έξυπνου δικτύου.
Χρησιμοποιούνται επαναφορτιζόμενες μπαταρίες σε ηλεκτρικά Οχήματα – Electric Vehicles (“EVs”) για τη εξισορρόπηση των απαιτήσεων των εγκαταστάσεων ενός εργοστασίου σε ηλεκτρικό ρεύμα.
Το σύστημα αποτελείται από μία μονάδα φωτοβολταϊκών 20kW, 5 ηλεκτρικά επαναφορτιζόμενα EV και χρησιμοποιημένες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες 80kWh από EV.
Στις έρευνες που θα πραγματοποιηθούν το επόμενο διάστημα κεντρικός στόχος είναι η αξιολόγηση ενός συστήματος που μπορεί να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και τις χρησιμοποιημένες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες των EV.