Μπορεί να αλλάζει τρόπους οδήγησης, ανάλογα τις ανάγκες του ιδιοκτήτη του. Το αυτοκίνητο είναι προϊόν συνεργασίας μιας ομάδας άγνωστων στο ευρύ κοινό σχεδιαστών και αποδεικνύει πως τα οικολογικά οχήματα δεν αφορούν μόνον τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το SCI hyMod σχεδιάστηκε για να λειτουργεί και με υβριδικό τρόπο αλλά και με ηλεκτρικό.
Παρά τις προϋποθέσεις που απαιτούνται, όπως η ύπαρξη ειδικού σταθμού εφοδιασμένου με ειδικούς αισθητήρες, για την μετατροπή του οχήματος από υβριδικό σε ηλεκτρικό, το όχημα αποτελεί μια καλή ιδέα για τα μελλοντικά οικολογικά αυτοκίνητα.
Το σύστημα οδήγησης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου περιλαμβάνει μια μπαταρία λιθίου 5 kWh η οποία βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Ένας ηλεκτρικός κινητήρας 42 kW στον μπροστινό άξονα μπορεί να υποστηρίζει και τους δύο τρόπους οδήγησης.
Το συγκεκριμένο όχημα κοστίζει περίπου 25.500 ευρώ χωρίς τους φόρους.
Στην ηλεκτρική του έκδοση «πιάνει» τα 130 χλμ, με αυτονομία τα 180 χιλιόμετρα ενώ η υβριδική επιλογή έχει ανώτατη ταχύτητα τα 170 χλμ και αυτονομία τα 620 χλμ.
Την ομάδα που εμπνεύστηκε το SCI hyMod αποτελούν ένας δημοσιογράφος, μια σχεδιάστρια και ένας μηχανικός.