Το υβριδικό Audi R18 e-tron quattro θριάμβευσε στο Λε Μαν αφού τα 4 οχήματα της ομάδας της Audi τερμάτισαν στην 1η,2η,3η και 5η θέση της σκληρής δοκιμασίας
.
Δύο εβδομάδες μετά την κατάκτηση της καρό σημαίας προέκυψε θέμα σχετικά με το εάν λειτούργησε ή όχι στο μεγαλύτερο μέρος του σιρκουί το υβριδικό σύστημα.
Στο στόχαστρο της φημολογίας τέθηκε το Νο1, δηλαδή το όχημα των Marcel Fässler, Andrew Lotterer και Benoit Treluyer.
Ο κατασκευαστής είχε επιβεβαιώσει προβλήματα με την ανάκτηση ενέργειας αλλά είχε απορρίψει τις φήμες ότι το υβριδικό σύστημα δεν λειτούργησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Το πρόβλημα που είχε προκύψει αντιμετωπίστηκε πάντως, με την επανεκκίνηση, δύο φορές, του ηλεκτρονικού συστήματος.
Χάνοντας όμως χρόνο κατά την διάρκεια της κούρσας, αφού το όχημα έπρεπε να σταματήσει δυο φορές στα pit.
Το R18 διαθέτει υβριδικό πετρελαιοκινητήρα και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος.
«Εάν κάποιος θεωρεί, ότι το αυτοκίνητο που τερμάτισε πρώτο, ήταν το πιο αξιόπιστο και γρήγορο των τελευταίων γύρων, «έτρεξε» χωρίς την πλήρη ισχύ του, τότε αισθάνομαι διπλά υπερήφανος» δήλωσε το αφεντικό της Audi Sport Team, Dr. Ullrich.