«Ναι» υποστηρίζουν οι κατασκευαστές του νέου CR-V. Εκτός από τις οδηγικές επιδόσεις διαθέτει και περιβαλλοντικές.
Για πρώτη φορά στην Ευρώπη, το μικρομεσαίο SUV θα προσφέρεται με μετάδοση σε δύο ή τέσσερις τροχούς, ενώ η αναβάθμιση των βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων έχει επιφέρει σημαντικές μειώσεις στις εκπομπές CO2.
Πλήρως ανασχεδιασμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά, το νέο CR-V κατασκευάζεται στη βιομηχανική μονάδα της Honda στο Swindon της Βρετανίας από τις αρχές Σεπτεμβρίου.
Το νέο μοντέλο διατηρεί τα χαρακτηριστικά της «οικογένειας» CR-V, ωστόσο υιοθετεί τη δική του ταυτότητα.
Εκτός των άλλων, το ευρωπαϊκό μοντέλο περιλαμβάνει έναν ανανεωμένο εμπρός προφυλακτήρα, εμπρός φώτα ημέρας LED και πίσω φώτα LED σε 3D σχεδίαση.
Είναι ευρύχωρο, παρά το γεγονός ότι το ύψος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 30 mm ενώ με τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, το CR-V μετατρέπεται εύκολα από πενταθέσιο σε ένα ευέλικτο όχημα μεταφοράς φορτίου τραβώντας απλά ένα μοχλό.
Ο κινητήρας
Κάτω από το καπό του CR-V, βρίσκεται ένας δίλιτρος βενζινοκινητήρας i-VTEC ή ένας 2.2 i-DTEC diesel. Και οι δύο είναι εξελιγμένες κινητήριες μονάδες της τρίτης γενιάς CR-V, με έμφαση στη μείωση των εκπομπών CO2.
Για παράδειγμα, το diesel με μηχανικό κιβώτιο εκπέμπει τώρα μόλις 149 g/km CO2 . Αυτό μεταφράζεται σε μείωση 12% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, παρά το ότι η ισχύς των 150 PS παραμένει ίδια.
Το CR-V θα προσφέρεται επίσης με το νέο 1.6 i-DTEC diesel κινητήρα της Honda από το Σεπτέμβριο του 2013.
Το νέο CR-V έχει δοκιμαστεί εκτενώς στην Ευρώπη και διαθέτει συστηματα που βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του, όπως:
– Το νέο σύστημα διεύθυνσης Motion Adaptive electric power steering (MA-EPS)
– Τα συστήματα της Honda Collision Mitigation Braking System (CMBS) και Adaptive Cruise Control (ACC) παραμένουν στο οπλοστάσιο της ασφάλειας του CR-V, καθώς και το Lane Keeping Assist System (LKAS) της Honda.
-Το νέο CR-V διαθέτει Advanced Compatibility Engineering (ACE) Body Structure κ.α
Το CR-V συνοδεύεται επίσης από εμπρόσθιους, πλευρικούς και οροφής αερόσακους.
«Αν θέλεις να βελτιώσεις ένα αυτοκίνητο που είναι ήδη ισορροπημένο και επιτυχημένο, μοναδική λύση είναι να το αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς, κάνοντάς το ταυτόχρονα μικρότερο και πιο αποδοτικό από ποτέ. Αυτό επιδιώξαμε με το νέο CR-V» εξηγεί ο Ryouji Nakagawa, Large Project Leader της εταιρείας