Οι επιδόσεις του συγκίνησαν τον ιδρυτή της Virgin Group όταν το επισκέφθηκε, το 2009 στο λιμάνι της Κοπεγχάγη. Τότε με δηλώσεις του είχε ενθαρρύνει τους πολιτικούς να πάρουν ανάλογα μέτρα για την παγκόσμια ναυτιλία.
Το πλοίο είναι νορβηγικής κατασκευής. Με τεχνολογία state-of-the-art, αποστολή του είναι ο ανεφοδιασμός των λιμανιών, στα δύσκολα νερά της Βόρειας Θάλασσας. Τo Viking Lady είναι το πρώτο εμπορικό σκάφος που διαθέτει κυψέλη καυσίμου και τροφοδοτείται από υγροποιημένο αέριο (LPG).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H κυψέλη καυσίμου, για το σύστημα προώθησης, μειώνει τις εκπομπές στην κατανάλωση καυσαερίων αποδίδοντας του, εκτός της οικολογικής συμπεριφοράς, και αθόρυβη λειτουργία.
Με το σύστημα των μπαταριών, η λειτουργία της μηχανής θα γίνει ακόμα πιο αποδοτική μειώνοντας περισσότερο τους ρύπους πού εκπέμπει.
Η κυψέλη καυσίμου, ισχύος 300 κιλοβάτ, τοποθετήθηκε το φθινόπωρο του 2009. Με τις μπαταριές αποθήκευσης ενέργειας, το πλοίο θα λειτουργεί όπως και τα υβριδικά αυτοκίνητα.
Τα οφέλη θα είναι μείωση 20-30% της κατανάλωσης καυσίμων και φυσικά του CO2. Η μείωση των επιβλαβών εκπομπών είναι ίση με τις εκπομπές ρύπων από 22.000 αυτοκίνητα, ετησίως
Το κόστος της εγκατάστασης του υβριδικού εξοπλισμού αναμένεται να αποσβεστεί μέσα σε δύο χρόνια. Το σύστημα και οι απαραίτητες μετρήσεις θα ολοκληρωθούν το 2013.